انتقاد فاطمه عادلی از شهرداری سیرجان: ترفند جنگ روانی و فحاشی جواب داد/ باختیم اما برتر بودیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
11

انتقاد فاطمه عادلی از شهرداری سیرجان: ترفند جنگ روانی و فحاشی جواب داد

  • کد خبر : 16341
  • 16 دی 1397 - 10:08
انتقاد فاطمه عادلی از شهرداری سیرجان: ترفند جنگ روانی و فحاشی جواب داد

فاطمه عادلی مدافع ارزشمند و بااخلاق تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر شهرداری سیرجان لب به انتقاد از حریف گشوده است. عادلی می گوید شهرداری سیرجان اخلاق مدارانه در این بازی عمل نکرده است. مدافع ذوب آهن معتقد است تیمش از نظر فنی به مراتب بهتر از حریف کار کرده است.

فاطمه عادلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در خصوص دیدار ذوب آهن برابر شهرداری سیرجان و شکست سه بر صفر اصفهانی ها در این بازی گفت: لیگ برای ما ازاین بازی شروع می‌شد، هم قسم شده بودیم که جایگاهمان را حفظ کنیم، همان‌طور که همیشه در برابر تیم‌های مدعی کیفیت بازی‌مان بالاتر است در این بازی از نظر فنی تیم خوبی بودیم اما موقعیت های گلزنی پرشماری ار از دست دادیم.

ترفند جنگ روانی و فحاشی جواب داد

عادلی درباره این بازی عنوان کرد: “در نیمه نخست کاملاً سوار بر بازی بودیم و به حریف اجازه ایجاد هیچ موقعیت خطرناکی را ندادیم، متأسفانه درحالیکه باید با چهار گل برتری به رختکن می‌رفتیم، یک تک به تک و ۳ موقعیت صد درصد گل را از دست دادیم تا با تساوی نیمه‌ی اول به پایان برسد.

انتقاد فاطمه عادلی از شهرداری سیرجان در مورد رفتار بازیکنان این تیم است: “در نیمه دوم با جنگ روانی که حریف ایجاد کرد و بازی خشنی که انجام داد. یکی از بازیکنان شهرداری سیرجان با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، متأسفانه در این بازی تیم ما شاهد بی احترامی‌های لفظی زیادی از تیم حریف بود.

چند بازیکن تیم شهرداری سیرجان کارت زرد دریافت کردند و در اواخر بازی بعد از زدن گل تشنج زیادی را ایجاد کردند. قبلاً هم فقط از چند بازیکنشان فحاشی‌ها را دیده بودیم که بازهم همان بازیکنان این رفتار ناشایست را تکرار کردند. به نظرم نتیجه گرفتن به قیمت شکستن حرمت دیگران ارزش خود را از دست می‌دهد در حالی که در تیم‌های دیگر به ندرت شاهد این رفتارها هستیم.”

در مسابقه ای که برتر بودیم باختیم

مدافع ذوب آهن می گوید این زیبایی فوتبال است که گاهی در عین برتری بازنده می شوید: “بازی تا دقیقه‌ ۷۸ هم مساوی پیش رفت اما بر خلاف روند بازی گل خوردیم. در نهایت باید بپذیریم که این فوتبال است و گاهی در مسابقه ای که تیم شایسته تری هستید نتیجه و امتیاز از آن تیم مقابل می شود. شاید عکس این موضوع هم برقرار باشد و این اتفاقات، زیبایی‌های فوتبال است.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.