10

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان ؛ پیروزی لارستان در گچساران و صعود ذوب آهن به رده سوم

  • کد خبر : 16437
  • 21 دی 1397 - 21:35
هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان ؛ پیروزی لارستان در گچساران و صعود ذوب آهن به رده سوم

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد و ذوب آهن توانست با پیروزی بر اشتاد سازه خراسان رضوی به رده سوم جدول صعود کند. شهید چمران لارستان نیز در گچساران به یک پیروزی ارزشمند برابر نفت و گاز رسید.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  لیگ برتر هندبال امروز جمعه ۲۱ دی هفته یازدهم خود را پشت سر گذاشت و تاسیسات دریایی در ادامه روند پیروزی های خود این بار توانست تیم پترو آموت پویا بوشهر را ۲۸ بر ۱۶ شکست دهد و با ۱۱ برد از ۱۱ بازی همچنان در صدر قرار گیرد.

تاسیسات دریایی اکنون ۳ بازی در پیش دارد و برای قهرمانی از ۳ بازی باقی مانده ۵ امتیاز نیاز دارد. تیم شهید چمران لارستان، تیم دوم جدول امروز در گچساران موفق شد ۲۶ بر ۱۷ تیم نفت و گاز این شهر را شکست دهد و با این برد باارزش سایه سنگین خود بر سر تاسیسات را حفظ کند.

چشم امید لارستان به بازی با تاسیسات دریایی در تهران است و تنها راه قهرمانی آن ها از پیروزی این تیم در تهران بر تاسیسات می گذرد. آن ها هفته ها با این رویا زندگی کرده اند و این، آخرین فرصت لارستان برای قهرمانی خواهد بود.

ذوب آهن در اصفهان موفق شد ۳۵ بر ۱۹ اشتاد سازه خراسان رضوی را شکست دهد و به رده سوم جدول برسد. صعود دو پله ای ذوب آهن با شکست نفت و گاز گچساران برابر لارستان محقق شد اما ذوب آهن برای حفظ این رده باید در ۳ بازی باقی مانده بهتر از گچساران و سپاهان نتیجه بگیرد.

در دیگر بازی هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان سپاهان در کرج ۲۳ بر ۱۶ هیئت هندبال البرز را شکست داد تا تیم چهارم جدول باشد. در انتهای جدول رقابت برای بقا با جدیت در جریان است. هیئت البرز و پترو آموت بوشهر هم امتیاز هستند و تفاضل گل کرجی ها بهتر است. اشتاد سازه نیز با ۲ امتیاز در قعر قرار دارد و فرصت برای این تیم رو به پایان است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.