اشتاد سازه در آستانه سقوط / اعظم پره: در مشهد زمین تمرین هم نداریم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

اشتاد سازه در آستانه سقوط / اعظم پره: در مشهد زمین تمرین هم نداریم

  • کد خبر : 16441
  • 22 دی 1397 - 10:10
اشتاد سازه در آستانه سقوط / اعظم پره: در مشهد زمین تمرین هم نداریم

تیم هندبال اشتاد سازه نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال بانوان این روزها در جدول رده بندی شرایط خوبی ندارد و با ادامه این روند راهی لیگ پایین تر خواهد شد. اعظم پره سرمربی این تیم، نبود زمین تمرین و تعطیلات بلند مدت نیم فصل را در شرایط کنونی تیمش دخیل می داند.

اعظم پره در گفت وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران پس از شکست برابر ذوب آهن در لیگ برتر هندبال بانوان گفت :تیم ما ۲۰ روز مانده به شروع لیگ برتر تشکیل شد و به همین خاطر بازیکنان ما از نظر بدنی شرایط خوبی نداشتند که با تمرینات بیشتر توانستیم از نظر بدنی به سطح قابل قبولی برسیم و در مسابقات شرکت کنیم.

او اضافه کرد: نیم فصل اول بازی های خوبی انجام دادیم و در رده ششم جدول قرار داشتیم اما تعطیلات نیم فصل دوم به دلیل حضور تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن به طول انجامید و متاسفانه با افت بدنی بازیکنان برای ادامه مسابقات، شرایط خوبی نداشتیم.

سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه خراسان رضوی گفت: ابتدا قرار بود با نام هیئت هندبال طرقبه و شاندیز در لیگ برتر شرکت کنیم اما یک هفته به شروع لیگ برتر مجموعه اشتاد سازه به عنوان اسپانسر معرفی شد. از همان ابتدای کار، هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی ما قرارداد مالی نداشتند و اشتاد سازه تنها هزینه سفرهای تیم را متقبل می شد.

پره عنوان کرد: با توجه به هزینه ای که سایر تیم ها انجام می دهند هدف ما تنها حفظ سهمیه در لیگ برتر بود که در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، بقا در لیگ برتر هم خیلی سخت شده است.

سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه با انتقاد از هیئت هندبال خراسان رضوی گفت: آقایان در هیات هندبال فقط خوب صحبت می کنند اما در عمل هیچ حمایتی از تیم ما ندارند. ما حتی زمین برای تمرین نداریم و در نیم فصل اول در سالن کوثر تمرین می کردیم اما نیم فصل دوم با این توضیح که زمین در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است دیگر حتی امکان تمرین در مجموعه کوثر را هم‌ نداریم.

پره تاکید کرد: یک تیم لیگ برتری در هفته یک یا نهایتا دو جلسه تمرین دارد،آن هم اگر بازیکنان یا مربیان تیم بتوانند زمینی برای تمرین تیم هماهنگ کنند.حداقل در نیم فصل اول زمین تمرین داشتیم اما نیم فصل دوم ورق کاملا برگشت و به کلی فراموش شدیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.