15

میترا شعبانیان: پیکان آماده تکرار قهرمانی است/ نسبت به آینده تیم ملی خوشبین نیستم

  • کد خبر : 16472
  • 30 دی 1397 - 12:29
میترا شعبانیان: پیکان آماده تکرار قهرمانی است/ نسبت به آینده تیم ملی خوشبین نیستم

میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان خود را آماده یک قهرمانی دیگر با پیکان می کند. او در آستانه هفته پایانی لیگ برتر از آمادگی تیمش و نیز آینده مبهم برای تیم ملی صحبت کرده است. شرایطی که حاصل میدان ندیدن بازیکنان جوان است.

میترا شعبانیان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار کرد: تا اینجا وضعیت لیگ برتر والیبال بانوان به صورتی بوده که ذوب آهن و پیکان تقریبا از نظر شرایط برد و باخت یکسان هستند و یک بازی تا پایان فصل باقی مانده است که سعی می کنیم با پوئن های خوب این در بازی پیروز باشیم که انشاالله بتوانیم در پوئن شماری قهرمانی لیگ برتر را تکرار کنیم.

وی افزود: گرچه تعداد تیم های لیگ کم بود اما مسابقات منظم پیش رفت. یک یا دو تیم مشکلاتی داشتند که در نهایت ماندگار شدند. با توجه به وضعیت موجود و اسپانسر ها و شرایط تیمداری باشگاه ها نمی توان لیگ لیگ ۹۷ لیگی عالی بوده است اما به نظر من نمره قبولی را کسب می کند.

سرمربی پیکان گفت: اگر قرار باشد تعداد تیم ها محدود باشد و یک سری از بازیکنان شرایط بازی برایشان مهیا نباشد یا مجبور باشند در شهر دیگر نیمکت نشین باشند و میدان به اکثر بازیکنان داده نشود فکر نمی کنم تیم ملی قدرتمندی در آینده داشته باشیم و در این باره خوشبین نیستم مگر اینکه نسل جدیدی از بازیکنان جوانان و نوجوانان هم فرصت حضور داشته باشند و به طور اصولی استعداد یابی شوند.

شعبانیان اضافه کرد: بازیکنان پایه ما نیاز به اردوی های مکرر در کنار آموزش صحیح والیبال دارند. این شرایط در استان ها بسیار حساس است. اگر بازیکن در بدو شروع والیبال آموزش درستی نبیند رشد آن بازیکن نیز کامل نخواهد. ما نیاز داریم که این بازیکنان جوان را برای آینده لیگ برتر در اختیار داشته باشیم پس هم نیاز به آموزش درست دارند و هم کسب تجربه.

مربی باتجربه والیبال ایران در پاسخ به این سوالی درباره وضعیت دستمزد دختران والیبالیست گفت: به نسبت فضایی که در ورزش بانوان در ایران وجود دارد به نظر من دستمزدهایی که در حال حاضر پرداخت می شود قابل قبول است اما همچنان با مردان قابل قیاس نیست. باشگاه پیکان تا اینجا به تعهداتش عمل کرده است و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در لیگ خستگی این چند ماه را از تن به در کنیم و فصل را به خوشی به پایان برسانیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.