19

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ شهرداری بم سن سیروس را هم فتح کرد

  • کد خبر : 16480
  • 28 دی 1397 - 13:57
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ شهرداری بم سن سیروس را هم فتح کرد

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ملوان در بازی بزرگ هفته در خانه یک بر صفر به شهرداری بم باخت. زهرا قنبری با گل سه امتیازی خود عامل توقف ناپذیری شهرداری بم شد. سپاهان نیز برد باارزشی در خانه به دست آورد و شهرداری سیرجان و ذوب آهن به سختی حریفان خود را شکست دادند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایرانهفته هفتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری شش دیدار پیگیری شد و تیم های ملوان، سپاهان و شهرداری سیرجان برابر حریفان خود به برتری رسیدند و سپیدار قائم شهر برابر خلیج فارس در دقایق پایانی از شکست فرار کرد.

شهرداری سیرجان 2 پالایش گاز ایلام یک / سیرجان با ملیکا جام سالم به در برد

تیم شهرداری سیرجان که قبل از این دیدار با 11 امتیاز در رده ششم جدول قرار داشت، در خانه خود به مصاف پالایش گاز ایلام رفت و توانست میهمان خود را با شکست بدرقه کند.این پیروزی به شهرداری سیرجان کمک کرد تا خود را به بالای جدول نزدیک تر کند.

در این بازی ملیکا متولی که این هفته ها نمایش خوبی برای تیمش داشته دو گل برای سیرجانی ها به ثمر رساند و سمیه فیضی هم تنها گل میهمان را زد. پالایش گاز با این باخت رده پنجم جدول را از دست داد.

سپیدار قائمشهر یک خلیج فارس شیراز یک / بدشانس های شیراز

سپیدار قائم شهر گرچه این هفته در خانه از پس خلیج فارس شیراز برنیامد اما نمی تواند از یک امتیاز نیز چندان ناراضی باشد. این تیم در حالی که با نتیجه یک برصفر از میهمان خود خلیج فارس شیراز عقب بود در ثانبه های پایانی گل تساوی را به ثمر رساند و یک امتیاز را به دست آورد.

جدال تیم های قعرنشین جدول برنده نداشت و سپیدار و خلیج فارس دو ضلع از سه ضلع مثلث تیم های ضعیف لیگ برتر بانوان هستند. این تساوی باعث شد اولین امتیاز این دو تیم در جدول ثبت شود. سپیدار و خلیج فارس در رده های یازدهم و دوازدهم جدول قرار دارند.

سپاهان 5 پارس جنوبی بوشهر صفر / هاجر، تاج سر سپاهان

سپاهان در ورزشگاه صفاییه اصفهان یکی از قاطع ترین پیروزی های این هفته را کسب کرد. تیم اصفهانی قبل از برگزاری رقابت های این هفته با 10 امتیاز در رده هفتم جدول قرار داشت محکوم به پیروزی بود و با پیروزی 5 بر صفر مزد بازی خوب خود را گرفت.

جوان، با استعداد، با اخلاق و خبره در خط آتش سپاهان. همه آن چه خوبان دارند هاجر دباغی یکجا دارد

هاجر دباغی ستاره هفته های اخیر سپاهان در این بازی دو گل برای تیم سمیه شهبازی به ثمر رساند. شقایق روزبهان نیز روز خوبی را سپری کرد و دو گل زد و میترا نظری دیگر گلزن تیم سپاهان بود. حالا سپاهان 13 امتیازی است و تلاش می کند آب رفته را به جوی بازگرداند. آن ها برای بازگرداندن اعتبار خود باید به پیروزی هایشان ادامه دهند.

آذرخش تهران 2 ذوب آهن اصغهان 4 / فرار از باتلاق

ذوب آهن فکر نمی کرد در برابر تیم انتهای جدولی آذرخش تا این حد به مشکل بخورد اما شکست یک بر صفر در نیمه اول برابر آذرخش با گلی که سلاله شاطری به ثمر رساند ذوب آهن را بازنده به رختکن فرستاد و زنگ خطر را برای این تیم به صدا درآورد.

سپاهان که همیشه در زمینی پوشیده از چمن مصنوعی و مسطح تمرین و بازی می کرد این بار باید علاوه بر آذرخش با زمین نامساعد و گل آلود نیز مقابله می کرد. در نهایت نیمه دوم به سود ذوب آهن پیش رفت.

سارا سبزواری (2 گل)، صفورا جعفری و وحیده ایثاری از روی نقطه پنالتی برای ذوب آهن گلزنی کردند. ذوب آهن در این بازی تیم دوم خود را در ترکیب اولیه قرار داده بود اما زمانی که 2 بر یک عقب افتاد نفرات اصلی خود شامل وحیده ایثاری، گلنوش خسروی و پروین فرهادی را به زمین مسابقه فرستاد. ذوب آهن با این برد در جدول 16 امتیازی شد.

ملوان بندرانزلی صفرشهرداری بم یک ؛ زهرا گل و دیگر هیچ

این دیدار به دلیل وضعیت نامساعد جوی با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز شده بود با تک گلی که زهرا قنبری در نیمه اول به ثمر رسانده بود به پایان رسید. با این شکست شهرداری بم با 21 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد اما ملوان جایگاه سومی جدول را از دست داد.

شهرداری بم پس از قربانی کردن یکایک تیم ها تا پایان هفته ششم، این بار سن سیروس را فتح کرد و ملوان قدرتمند و هواداران پرشورش نتوانستند در برابر باثبات ترین تیم فوتبال زنان ایران مقاومت کنند. شهرداری بم از پایه های مستحکمی سود می برد که برای این تیم در بم بنا شده و حمایتی که دائمی و تمام قد است.

زهرا قنبری با گلی که در انزلی به ثمر رساند بار دیگر شم گلزنی خود در بازی های مهم را به نمایش گذاشت. او کار تیمی متحد و یکدست را کامل می کند.

راه یاب ملل مریوان 3 همیاری ارومیه 2 / پیروزی دشوار راه یاب در زمین برفی

راه یاب ملل مریوان در ورزشگاه سرو آباد به دیدار همیاری آذربایجان غربی رفت و این تیم را به سختی شکست داد. پیروزی 3 بر 2 برابر حریف سرسخت سبب شد راه یاب ملل بتواند در نزدیک ترین فاصله به شهرداری بم صدرنشین قرار گیرد : 5 امتیاز!

کردستانی ها برای رسیدن به شهرداری بم باید در بازی رودررو این تیم را شکست دهند آن هم در شرایطی که شهرداری بم در اوج آمادگی به سر می برد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.