17

هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان ؛ پیکان دوباره صدر جدول را پس گرفت

  • کد خبر : 16493
  • 27 دی 1397 - 19:27
هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان ؛ پیکان دوباره صدر جدول را پس گرفت

پیکان با برتری مطلق برابر شهرداری سمنان توانست بار دیگر صدر جدول رده بندی لیگ برتر والیبال زنان را از ذوب آهن اصفهان پس بگیرد تا رقابت بر سر قهرمانی در آستانه هفته پایانی به اوج برسد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان پنج شنبه 27 دی برگزار شد و تیم‌های پیکان و ذوب آهن مدعیان قهرمانی لیگ حریفان خود را شکست دادند اما اختلاف پوئن بالا بین پیکان و حریفش سبب شد این تیم با اختلاف پوئن بهتر نسبت به ذوب آهن صدرنشین شود.

ذوب آهن هفته گذشته توانسته بود به صدر جدول برسد و در پوئن شماری، پس از تساوی دو تیم در تعداد برد و  تعداد ست‌های برده و باخته از حریف پیشی بگیرد اما پیکان امروز در جریان پیروزی ۳ بر صفر بر شهرداری سمنان بار دیگر از ذوب آهن پیش افتاد و اکنون در فاصله یک هفته به پایان لیگ، پوئن های گرفته و از دست داده در بازی پایانی قهرمان را تعیین می‌کند.

پیکان در دیدار خود در سمنان در حالی ۳ بر صفر تیم قعرنشین جدول را شکست داد که توانست با نتایج ۲۵ بر ۷، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۳ پیروز شود و جمع امتیازات تیم سمنانی در مجموع ۳ ست از عدد ۳۳ فراتر نرفت.

ذوب آهن اصفهان در دیداری خارج از خانه از هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان در تهران ۳ بر صفر تیم امید ایران یا همان مبنا تجارت کاسپین را شکست داد. اصفهانی‌ها در این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۹ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز شدند اما برای صدرنشینی ۹ پوئن با پیکان فاصله دارد و باید این فاصله را در آخرین مسابقه خود جبران کند.

نامی نو، دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر والیبال بانوان در بابلسر موفق شد ۳ بر یک توپکای بابلسر را شکست دهد. نامی نو در ست اول و دوم ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ میزبان را شکست داد و در ست سوم ۲۵ بر ۲۰ مغلوب شد تا در نهایت با برتری قاطع ۲۵ بر ۱۳ در ست چهارم در نهایت برنده بازی شود و در آستانه کسب مقام سومی لیگ قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.