12

هفته چهارم و پنجم لیگ برتر تیراندازی ؛ خدمتی و احمدی رکورد شکستند؛ رستمیان و طوماری درخشیدند

  • کد خبر : 16505
  • 28 دی 1397 - 16:37
هفته چهارم و پنجم لیگ برتر تیراندازی ؛ خدمتی و احمدی رکورد شکستند؛ رستمیان و طوماری درخشیدند

هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی بانوان به میزبانی تیم نیروی زمینی ارتش در تهران برگزار شد. عناوین برتر این مسابقات در فینال تفنگ بادی و تپانچه بادی به ترتیب در اختیار نجمه خدمتی و زینب طوماری قرار گرفت.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پرونده هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی بانوان جمعه 28 دی در حالی بسته شد که مسابقات 2 هفته چهارم و پنجم به طور متوالی و طی روزهای 27 و 28 دی به انجام رسید. تیم نزاجا میزبان مسابقات هفته پنجم بود در تفنگ بادی نمایشی مقتدرانه داشت اما در تپانچه در دو مسابقه بازنده شد و ۳ بازی را برد.

لیگ برتر تیراندازی بانوان با حضور ۶ تیم برگزار می شود و میزبان دائمی مسابقات آن سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران است و هر تیم در هر هفته به عنوان میزبان با سایر تیم ها مسابقه می دهد.

تیم نزاجا این هفته در تفنگ بادی موفق شد تیم های هیئت استان قم، استان همدان، خراسان رضوی و قزوین را شکست دهد اما برابر مقاومت شکست خورد. در تپانچه بادی تیم نزاجا از سد تیم های خراسان رضوی، همدان و قم گذشت اما برابر مقاومت و هیئت استان قزوین بازنده شد.

با برگزاری فینال تفنگ بادی هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی بانوان ، نجمه خدمتی از مقاومت صاحب عنوان قهرمانی شد و آرمینا صادقیان تفنگدار جوان تیم نزاجا دوم شد و الهه احمدی، ملی پوش باسابقه ایران از مقاومت در جای سوم قرار گرفت.

همچنین در مسابقات فینال بخش تپانچه مقام نخست به زینب طوماری از تیم قزوین اختصاص پیدا کرد. او بالاتر از گلنوش سبقت اللهی از نزاجا و هانیه رستمیان از مقاومت قرار گرفت.

پیش از این و در مسابقات هفته چهارم که پنج شنبه ۲۷ دی برگزار شد تیم هیئت همدان به عنوان میزبان، در تفنگ بادی و تپانچه بادی برابر هر ۵ حریف خود شامل نزاجا، مقاومت، هیئت قم، هیئت خراسان رضوی و هیئت قزوین مغلوب شد.

در مسابقات تفنگ بادی نجمه خدمتی از مقاومت با ثبت ۶۳۰.۸ امتیاز رکورد تفنگ بادی را ارتقا بخشید. در ادامه نیز الهه احمدی بانوی ملی پوش کشورمان از تیم مقاومت با ۶۳۲.۳ امتیاز رکورد جدیدی را به ثبت رساند. پیش از این رکورد تفنگ بادی با ۶۳۰.۳ امتیاز در اختیار این ملی پوش بود.

با برگزاری فینال تفنگ بادی، الهه احمدی و نجمه خدمتی هر دو از تیم مقاومت و آرمینا صادقیان از تیم نزاجا موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. درادامه نیز، هانیه رستمیان از مقاومت، مینا قربانی از هیات قم و مریم خوانساری از نزاجا به عناوین برتر رشته تپانچه دست یافتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.