18

قیمت دوچرخه فرانک پرتو آذر ؛ 8 هزار یورو / هزینه دوچرخه حرفه ای از ماشین بیشتر است

  • کد خبر : 16577
  • 30 دی 1397 - 12:43
قیمت دوچرخه فرانک پرتو آذر ؛ 8 هزار یورو / هزینه دوچرخه حرفه ای از ماشین بیشتر است

فرانک پرتو آذر به عشق دست اندازها و موانع دوچرخه‌سواری کوهستان را انتخاب کرد و در این سال‌ها آنقدر با انگیزه کار کرده که حالا شانس اول کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود. او می گوید هزینه دوچرخه حرفه ای از ماشین بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، فرانک پرتو آذر در گفتگویی در مورد قیمت دوچرخه‌های کوهستان صحبت کرده است. به نقل از فارس، پرتو آذر عنوان کرد: قیمت دوچرخه بستگی به جنس آن دارد. دوچرخه‌ای که من دارم حدود ۸ هزار یورو است و استهلاک آنها هم نیز با توجه به اینکه در کوهستان استفاده می‌شود، بالاست و با توجه به اینکه لنتِ ترمزها گران است بچه‌ها سعی می‌کنند در سرازیری‌ها ترمز نکنند! (باخنده)

او ادامه داد: رکابزنان اروپایی در سال از ۴ دوچرخه استفاده می‌کنند، اما من در مجموع دو دوچرخه دارم و قطعات مصرفی هم باید از خارج بیاید. مثلا زنجیر ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان و لنت و لاستیک هم حدود یک میلیون تومان است. هزینه ها واقعا از ماشین هم بالاتر است.

ستاره دوچرخه سواری کوهستان ایران گفت: در حال حاضر بعد از یک فیلیپینی دوم آسیا هستم، اما در مجموع چینی‌ها سرمایه‌گذاری خوبی را در این رشته کرده‌اند. آنها برای مسابقات خود جایزه های زیادی می‌گذارند و همین باعث می‌شود که ورزشکاران برتر دنیا بیایند و شرکت کنند.

فرانک پرتو آذر اظهار کرد: خط استارت المپیک در بخش کوهستان کلا ۳۵ نفر است و این افتخار بزرگی است شما در بین ۳۵ رکابزن برتر دنیا باشید. به هرحال المپیک ۲۰۲۰ جایی نیست که بخواهم رویا پردازی کنم و به اهداف دور از دسترس فکر کنم، چون نمی‌توان در این برهه زمانی کوتاه به آن رسید، اما می خواهم رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. لنت یک میلیونی ک سراشیبی نابودش کنه فایده نداره بیا ۵۰ تا معمولی دونه ای ۲۰ بگیر بهتره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.