19

گلایه لک زایی فرد از استانداری هرمزگان: پاداش بازی های آسیایی جاکارتا چه شد؟

  • کد خبر : 16647
  • 02 بهمن 1397 - 12:33
گلایه لک زایی فرد از استانداری هرمزگان: پاداش بازی های آسیایی جاکارتا چه شد؟

کبری لک زایی فر دختر سنگ نورد استان هرمزگان در آستانه مسابقات جهانی روسیه از مشکلات مالی و عدم تامین هزینه های سفر به روسیه سخن گفته است. دختر سنگ نورد می گوید استانداری هرمزگان و اداره و رزش و جوانان این استان پاداش وعده داده شده بازی های آسیایی را پرداخت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران کبری لک زایی فرد گفت : در حال حاضر خود را برای حضور در مسابقات جام فجر که ۱۸ بهمن ماه در شهر زنجان برگزار می شود، آماده می کنم. امیدوارم این مسابقات به صورت استاندارد بین المللی برگزار شود تا بتوانم عملکرد موفقی قبل از حضور در مسابقات جهانی مسکو داشته باشم.

لک زایی فر با اشاره به اینکه تمرکز خود و مربی اش بر روی رقابت های جهانی مسکو است، تصریح کرد: این مسابقات فروردین ماه برگزار می شود و در حال حاضر تمامی تمرکزم حضور در این مسابقات و شکستن رکوردهای قبلی‌ام است.

این سنگورد ملی پوش با بیان اینکه توانایی شکستن رکوردهای کشوری را در مسابقات روسیه دارم، اضافه کرد: اگر شرایط مهیا باشد و اتفاق غیرقابل انتظاری رخ ندهد، با تمریناتی که پشت سر می گذارم به طور حتم رسیدن به این هدف دور از انتظار نیست.

او با اشاره به اینکه قصد داشتم در مسابقات کشوری آبان ماه نیز این رکوردشکنی را انجام دهم اما به دلیل عدم برگزاری مسابقات در شرایط استانداردهای بین المللی این امر محقق نشد، عنوان کرد: باید به زمانی نزدیک به ۸ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه تا ۸ ثانیه و ۵۰ دست یابم تا بتوانم این رکوردشکنی را با موفقیت پشت سر بگذارم.

لک زایی فرد با بیان اینکه به دلیل عدم نصب دیوار استاندارد در بندرعباس مجبورم در تهران به تمریناتم ادامه دهم، تصریح کرد: با وجود اینکه دانشگاه خود را به پایان رساندم و دیگر باید به بندرعباس بازگردم اما به دلیل عدم شرایط استاندارد تمرینی در بندرعباس مبجورم با وجود هزینه های گزاف تمرینی مانند استخر، بدنسازی و رفت و آمد باز هم در تهران بمانم وگرنه در صورت ایجاد شرایط مناسب در بندرعباس به تمریناتم می‌پرداختم.

وی با اشاره به اینکه رئیس هیئت کوهنوردی استان هرمزگان در این مدت زحمات زیادی برایم کشیده و قول خرید تجهیزات را به بنده داده است، افزود: برای رفتن به روسیه نیاز به حامی مالی دارم زیرا فدراسیون هزینه های سفر به این مسابقات را متقبل نمی شود.

سنگ نورد ملی پوش در بازی های آسیایی جاکارتا، بیان کرد: قرار بود از سوی استانداری هرمزگان مبلغ 10 میلیون تومان پس از حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا اهدا شود که این وعده محقق نشد و از سوی استانداری هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان تجلیل صورت نگرفت.

لک زایی فر در پایان با بیان اینکه امیدوارم پاداشی که مسئولان استان هرمزگان قول آن را داده اند، واریز کنند تا بتوانم در مسابقات روسیه حضور پیدا کنم، گفت: این در حالی است که ورزشکاران ملی پوش استان کرمان و حتی زنجان با پاداش های 20 میلیون تومانی و 10 میلیون تومانی پس از بازگشت از جاکارتا رو به رو شدند.

منبع: ایسنا هرمزگان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.