18

نظرات سعیده علی درباره لیگ، فدراسیون بسکتبال و رسانه ها / علی: تاسف گذشته را می خورم

  • کد خبر : 16649
  • 02 بهمن 1397 - 12:50
نظرات سعیده علی درباره لیگ، فدراسیون بسکتبال و رسانه ها / علی: تاسف گذشته را می خورم

سعیده علی ملی‌پوش بسکتبال بانوان و عضو تیم بسکتبال گروه بهمن می‌گوید افسوس گذشته را می‌خورد زیرا در آن زمان اعزامی برای مسابقات بین المللی وجود نداشته و بسیاری از استعدادها این فرصت را از دست داده اند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران  سعیده علی ملی پوش بسکتبال بانوان ایران در گفتگویی با ایسنا در مورد چالش ها و فرصت های فعلی بسکتبال بانوان ایران صحبت کرده است. گزیده ای از اظهارات او را که امسال در تیم گروه بهمن همانند گذشته درخشیده است می خوانید:

فراهم شدن حضور بسکتبال زنان ایران در میادین بین المللی

هر وقت به گذشته فکر می‌کنم خیلی تاسف می‌خورم. شاید بازیکنان زیادی داشتیم که پتانسل درخشیدن در سطح آسیا و دنیا را داشتند اما هیچ وقت این فضا برایشان فراهم نبود. البته چون مثبت اندیش هستم سعی می‌کنم به گذشته فکر نکنم و جلو را می‌بینیم. امیدوارم روند بسکتبال بانوان رو به پیشرفت باشد.

پخش تلویزیونی بسکتبال بانوان

همه امیدواریم روزی را ببینیم که پخش رسانه‌ای داشته باشیم. پنج سال پیش فکر نمی‌کردم این روزها را ببینم که به جام جهانی و تورنمنت‌های رسمی اعزام شویم ولی این اتفاق افتاد. از اکنون هم به این فکر می‌کنم که پخش تلویزیونی داشته باشیم. هیچ چیز دور از ذهن نیست و فکر می‌کنم روزی این اتفاق می‌افتد.

رقابت با نامی نو در دور گروهی لیگ

با بازیکنان نامی نو دوست هستیم اما بالاخره در زمین مسابقه یک روز تیمی می‌برد و روز دیگر می‌بازد. در بازی دور رفت‌مان با نامی نو شرایط خوبی نداشتیم چون ۱۱ صبح پروازمان کنسل شد و مجبور شدیم ظهر همان روز با اتوبوس به اصفهان برویم. شب که رسیدیم چون خسته بودیم از اینکه قرار بود ۱۱ صبح فردایش بازی کنیم، حس خوبی نداشتم. به هر حال همه چیز دست به دست هم داد تا شرایط بدنی و ذهنی‌مان به هم بریزد و بازی را واگذار کنیم، اما چیزی از ارزش‌هایمان کم نشد و حتی انگیزه‌مان زیاد شد تا بتوانیم خود را در بازی برگشت ثابت کنیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

بازی تدارکاتی و حمایت فدراسیون

برگزاری بازی تدارکاتی خیلی مهم است. مدت‌ها با هم تمرین می‌کنیم اما هیچ تمرینی به اندازه مسابقه موثر نیست و نمی‌تواند تجربه و هماهنگی‌مان را با هم بیشتر کند. سال گذشته هم تورنمنت‌های زیادی داشتیم که حمایت فدراسیون را می‌رساند. نمی‌توانیم از روز اول بگوییم شرایطمان عالی باشد و با تیمی مثل ژاپن در آسیا یکی شود ولی اینکه هر روز اوضاع بهتر، اردوهایمان منظم‌تر و تورنمنت‌های که می‌رویم مهم‌تر می‌شود نشان‌دهنده حمایت فدراسیون است.

قدردانی از رسانه ها

از رسانه‌ها به دلیل حمایت از بسکتبال بانوان تشکر می‌کنم. در این مدت حواشی و مسائل فنی مربوط به تیم های لیگ را به خوبی نشان دادند و فکر می‌کنم نسبت به گذشته و حداقل سال قبل از نظر پوشش رسانه‌ای خیلی پیشرفت کردیم. قبلا شاید سالی یک بار هم اسمی از بسکتبال بانوان در رسانه‌ها نمی‌آمد اما الان خیلی بیشتر اهمیت می‌دهند و این موضوع به پیشرفت بسکتبال کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.