18

درخشش افسانه چترنور در شهرداری سیرجان؛ مدافعی که مهاجم شد

  • کد خبر : 16660
  • 02 بهمن 1397 - 14:14
درخشش افسانه چترنور در شهرداری سیرجان؛ مدافعی که مهاجم شد

شهرداری سیرجان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان یک مهاجم جوان و گلزن در اختیار دارد. افسانه چترنور که همواره به عنوان یک مدافع کناری شناخته می شده اکنون در پست جدید عملکرد قابل توجهی داشته است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  یکی از بازیکنان خوش نقش و پر تحرک لیگ برتر فوتبال بانوان، مهاجم 6 گله شهرداری سیرجان است. افسانه چترنور دختر 20 ساله و زنجانی که در این فصل با تغییر پست از دفاع چپ به خط حمله عملکرد خوبی در ترکیب شهرداری داشته و از فضای رشد در این تیم راضی به نظر میرسد. او در مورد شرایط تیمش و همچنین عملکرد خودش صحبت هایی با کرمان ساکر انجام داده است که می خوانید.

پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده های مختلف

20 ساله و متولد زنجان هستم. 7 سال افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را دارم. در دو دوره مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا حضور داشته ام و 4 سال است که در سیرجان حضور دارم و قبل از آن فوتسال بازی می کردم.

شرایط لیگ بانوان در این فصل

کار تیم ها برای قهرمانی سخت شده است. تیم ما در 5 سال گذشته روی سکو قرار گرفته و مطمئنم در ادامه با هماهنگ شدن بازیکنان، امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم. همانطور که کارمان با شکست دادن ذوب آهن مدعی آغاز شد. فوتبال کاملا غیر قابل پیش بینی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید تا پایان فصل منتظر ماند.

مدافعی که مهاجم شد

واقعیت این است که پست تخصصی من دفاع چپ است و در تمام رده های ملی در این پست بازی کرده ام اما در شهرداری طبق نظر سرمربی تیم در خط حمله بازی می کنم که با پست تخصصی من فاصله دارد. به فرصت بیشتری نیاز دارم و تلاش می کنم تا این روند را ادامه دهم. سخت تمرین می کنیم و برنامه های فنی و بدنسازی را طبق نظر کادرفنی انجام می دهیم و تمام بازیکنان برای کسب سه امتیاز در هر بازی تلاش می کنند.

بانوان سیرجانی عاشقانه ما را حمایت می کنند

شهرداری سیرجان تنها باشگاهی است که کانون هواداران مستقلی دارد و در این مورد خوب کار می شود. در هر بازی خانگی بیشتر 500 هوادار داریم و حتی در بازی مقابل شهرداری بم حدود 100 نفر زحمت کشیدند به خاطر عشقی که به تیم دارند به بم آمدند. مراسم رونمایی از پیراهن با شکوهی هم با حضور هواداران در سه سال گذشته برگزار شده است که جای تقدیر و تشکر از مدیران باشگاه و بانوان سیرجانی دارد.

تقدیر از پدر

باید از یک نفر تشکر ویژه ای داشته باشم؛ از پدرم که همیشه مثل کوه پشت من ایستاده و حمایتم کرده است. دستان او را می بوسم و برایش آرزوی سلامتی روز افزون دارم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.