لیگ برتر هندبال بانوان؛ پایان سریع تاسیسات دریایی شکست خورد و قهرمانی را از دست داد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

هفته سیزدهم لیگ هندبال ؛ پایان غم بار تاسیسات دریایی و جشن و پایکوبی چمران در تهران

  • کد خبر : 16698
  • 05 بهمن 1397 - 17:35
هفته سیزدهم لیگ هندبال ؛ پایان غم بار تاسیسات دریایی و جشن و پایکوبی چمران در تهران

تیم هندبال تاسیسات دریایی با شکست برابر شهید چمران لارستان شانس قهرمانی خود در لیگ برتر هندبال بانوان را از دست داد. فصل رؤیایی تاسیسات با ۲ شکست پیاپی به فصلی فاجعه بار تبدیل شد و ۱۱ هفته صدرنشینی طی ۲ هفته بر باد رفت.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر هندبال بانوان، تکلیف قهرمان این فصل تقریباً مشخص است. نتایج هفته سیزدهم این مسابقات اکنون جدول را در شرایطی قرار داده که تیم شهید چمران لارستان عملاً قهرمان است و تاسیسات دریایی در پایانی غم انگیز با وجود ۱۱ هفته صدرنشینی در دفاع از عنوان قهرمانی خود ناکام شده است.

در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال زنان، امروز در تالار هندبال تهران تیم تاسیسات دریایی مدافع عنوان قهرمانی در حالی به مصاف شهید چمران لارستان قریب مستقیم خود برای کسب قهرمانی رفت که برای قهرمانی باید در خانه پیروز می‌شد اما با نمایشی ضعیف ۲۶ بر ۱۶ به حریف خود باخت.

این شکست یک هفته پس از باخت برابر سپاهان در اصفهان رخ داد و به نظر می‌رسد تاسیسات دریایی پس از شکست در اصفهان از نظر روانی در هم شکسته است. تاسیسات در حالی امروز بازنده و شاهد جشن و پایکوبی حریف در زمین خود شد که در بازی رفت در استان فارس، چمران را شکست داده بود اما اکنون باید آماده وداع با لیگ و قهرمانی شود.

دیگر نتیجه جالب امروز در دیدار تیم‌های اشتاد سازه خراسان رضوی و هیئت هندبال استان البرز در کرج رخ داد که جدال ۲ تیم گزینه سقوط به سود تیم مشهدی پایان یافت و این تیم با این برد بزرگ در کرج اکنون تا حدود زیادی بقای خود را قطعی کرده و کرجی‌ها را به دسته پایین‌تر فرستاده است.

ذوب آهن، تیم سوم جدول امروز توانست ۳۴ بر ۲۶ نفت و گاز گچساران را شکست دهد و سپاهان نیز در بوشهر ۲۹ بر ۱۹ پترو آموت پویا بوشهر را مغلوب کرد. بدین ترتیب در هفته پایانی تیم شهید چمران لارستان در خانه پذیرای پترو آموت بوشهر است و یک برد ساده را در دسترس دارد و تاسیسات دریایی نیز در مشهد با اشتاد سازه روبرو می‌شود. ذوب آهن و سپاهان نیز در اصفهان دربی نصف جهان را برای سومی برگزار می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.