17

خادم‌الشریعه: مقابل آرونیان صرفا خواستم لذت ببرم

  • کد خبر : 16709
  • 06 بهمن 1397 - 15:04
خادم‌الشریعه: مقابل آرونیان صرفا خواستم لذت ببرم

نماینده شطرنج کشورمان در مسابقات جبل‌الطارق گفت: در بازی برابر آرونیان جدای از اینکه فکر کنم چه اتفاقی رخ می‌دهد صرفاً خواستم لذت ببرم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران– در دور چهارم مسابقات جبل‌الطارق سارا خادم‌الشریعه نماینده شطرنج کشورمان برابر سوپر استاد بزرگ و قهرمان حال حاضر جام‌‌جهانی لون آرونیان با ریتینگ 2767 به تساوی دست یافت. با این تساوی ارزشمند، خادم الشریعه 25.9 واحد افزایش ریتینگ داشت و به رده دوازدهم رده‌بندی زنده برترین شطرنج‌بازان بانوی جهان صعود کرد.

سارا خادم‌الشریعه پس از این تساوی گفت: واقعاً احساس خوبی دارم، چون دیروز با «لون آرونیان» بازی کردم. این شانس را نداشتم که در تورنمنت‌های دیگر با او بازی کنم. جدای از اینکه فکر کنم چه اتفاقی رخ می‌دهد صرفاً خواستم لذت ببرم. به نظرم بهترین نمایشم را داشتم. در برخی شرایط از حرکاتی که انجام دادم خوشحال شدم و توانستم تا حدود از جایگاهم دفاع کنم. در برخی مواقع دیگر دفاع کردن سخت شد و به نظرم توانستم بازی را خوب مدیریت کنم.

وی در مورد اینکه آیا این شانس را داشت که برنده بازی باشد، عنوان کرد: من خیلی ناراحت بودم. شانس‌های خوبی داشتم که فکر کردم شانسم را از دست داده‌ام. خیلی شانس خوبی هم بود و سعی کردم که تلاش کنم و ادامه بدهم. برخی ایده‌ها به ذهنم رسید که شاید آنها را تمام و کمال هم اجرا نکردم، اما در نهایت برایم راضی کننده بود.

خادم‌الشریعه در پاسخ به این سوال که آیا لوان قوی‌ترین شطرنج بازی بود که با وی مسابقه داده‌اید، خاطرنشان کرد: بله، او قوی‌ترین بود.

در هفدهمین دوره مسابقات جبل الطارق 553 شطرنج باز در 5 بخش در حال رقابت هستند. بخش استادی این رقابت ها در 10 دور برگزار می شود و جایزه نفر اول 25 هزار دلار در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.