11

پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان/ پیروزی شگفت انگیز مس رفسنجان بر حفاری و پیروزی نامی نو در کرمان

  • کد خبر : 16794
  • 12 بهمن 1397 - 13:55
پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان/ پیروزی شگفت انگیز مس رفسنجان بر حفاری و پیروزی نامی نو در کرمان

مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی شگفت انگیز مس رفسنجان بر حفاری و پیروزی نامی نو در کرمان همراه بود. حفاری در رفسنجان 6 گل از مس خورد تا شانس صعود به فینال برای این تیم به حداقل ممکن برسد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر فوتسال بانوان دور رفت مرحله نیمه نهایی خود را پشت سر گذاشت و مس رفسنجان و نامی نو اصفهان در یک قدمی صعود به فینال قرار گرفتند. مس رفسنجان نتیجه عجیبی به دست آورد و دختران کویر با شکست خانگی برابر نامی نو باید در اصفهان شگفتی ساز شود.

در بازی های برگزار شده در رفسنجان، تیم حفاری اهواز که در جدول لیگ صدرنشین شده بود و فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشته بود برابر مس رفسنجان، تیم چهارم جدول لیگ 6 بر صفر شکست خورد. این نتیجه عجیب و باور نکردنی اکنون مس را در آستانه فینال قرار داده است.

در جریان پیروزی شگفت انگیز مس رفسنجان بر حفاری سحر زمانی، محدثه محمدی و فاطمه اعتدادی هر کدام دو گل برای تیم عاطفه رضایی به ثمر رساندند. بدین ترتیب حفاری برای جبران این شکست شوکه کننده باید در اهواز با اختلاف بیش از 6 گل به پیروزی برسد. مس رفسنجان که یکی از 2 شکست حفاری در لیگ را نیز رقم زده بود نشان داد راه شکست حفاری را یاد گرفته است.

در کرمان تیم دختران کویر مس کرمان برابر نامی نو اصفهان یک بر صفر بازنده شد. سارا شیربیگی در نقش بازیکن تعیین کننده این بازی تک گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد. اکنون نامی نو با این برد کار آسان تری در اصفهان در پیش دارد و کار برای دختران کویر سخت شده است.

نامی نو که در جدول لیگ نیز رفت و برگشت دختران کویر را شکست داده بود برای سومین بار پیاپی موفق به انجام این کار شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.