17

دور برگشت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان ؛ صعود هیرو، نامی نو و گروه بهمن

  • کد خبر : 16806
  • 11 بهمن 1397 - 16:27
دور برگشت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان ؛ صعود هیرو، نامی نو و گروه بهمن

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – بازی‌های دور برگشت مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان پنج شنبه ۱۱ بهمن برگزار شد و تیم‌های هیرو، نامی نو، دانشگاه آزاد اسلامی و گروه بهمن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در بازی‌های این هفته پالایش نفت آبادان که مدافع عنوانی قهرمانی بود، در اصفهان برابر نامی نو به میدان […]

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – بازی‌های دور برگشت مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان پنج شنبه ۱۱ بهمن برگزار شد و تیم‌های هیرو، نامی نو، دانشگاه آزاد اسلامی و گروه بهمن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در بازی‌های این هفته پالایش نفت آبادان که مدافع عنوانی قهرمانی بود، در اصفهان برابر نامی نو به میدان رفت که با ۶ امتیاز اختلاف نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. هیرو و گروه بهمن مقتدرانه برابر رقبای‌شان به پیروزی رسیدند و به مرحله بعد صعود کردند.

خانه بسکتبال بندرعباس که حریف دانشگاه آزاد بود از بازی در دور برگشت انصراف داد و دانشگاه آزاد بدون این که بازی انجام دهد راهی نیمه نهایی شد. به این ترتیب تیم‌های گروه بهمن با دانشگاه آزاد اسلامی وهیرو با نامی نو از ۲۵ بهمن ماه و در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند.

دانشگاه آزاد – خانه بسکتبال بندرعباس (باخت فنی تیم بندعباس)

هیرو تهران ۱۰۶ صدرای شیراز ۷۵

گروه بهمن ۱۲۱ دانشگاه گلستان ۳۴ (این نتیجه قاطع ترین پیروزی یک تیم بر دیگری در رقابت های این فصل بود. هیچ تیمی در رقابت های این فصل به آمار بیش از ۱۲۰ امتیاز نرسیده بود و هیچ تیمی نیز چنین شکستی را تجربه نکرده بود)

نامی نو اصفهان ۷۰ پالایش نفت آبادان ۶۴ (پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی نتوانست به جمع ۴ تیم برتر برسد)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.