دختران کویر و نامی نو به روایت شهناز یاری/ با استراتژی دفاعی در کرمان پیروز شدیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

دختران کویر و نامی نو به روایت شهناز یاری/ با استراتژی دفاعی در کرمان پیروز شدیم

  • کد خبر : 16905
  • 13 بهمن 1397 - 2:44
دختران کویر و نامی نو به روایت شهناز یاری/ با استراتژی دفاعی در کرمان پیروز شدیم

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – نامی نو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان در کرمان برابر دختران کویر مس کرمان به پیروزی رسید. ستاره ارزشمند اسلام آباد غرب باز هم کمک بزرگی برای نامی نو بود و نمایش نامی نو در کرمان را تکمیل کرد : سارا شیربیگی. پیروزی یک […]

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – نامی نو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان در کرمان برابر دختران کویر مس کرمان به پیروزی رسید. ستاره ارزشمند اسلام آباد غرب باز هم کمک بزرگی برای نامی نو بود و نمایش نامی نو در کرمان را تکمیل کرد : سارا شیربیگی.

پیروزی یک بر صفر نامی نو اصفهان این تیم را پیش از برگزاری دیدار برگشت در خانه در موقعیت غالب نسبت به دختران کویر قرار می دهد. گرچه تیم سعیده ایرانمنش در این فصل 3 بار با نامی نو بازی کرده و هر 3 بازی را باخته اما این دلیل نمی شود که آن ها ناامید به اصفهان بروند. این شرایط نویدبخش دیدار برگشت جذابی بین نامی و دختران کویر خواهد بود.

شهناز یاری سرمنربی نامی نو در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در مورد این بازی می گوید:  بازی با تیم دختران کویر، در کرمان همیشه سخت بوده و شرایط پلی آف هم قطعا کار را سخت تر کرده بود . تیم ما در نیمه اول بسیا خوب کار کرد ولی توپی از خط دروازه ها رد نشد اما تلاش کردیم در نیمه دوم به نتیجه دلخواه برسیم.

او می افزاید: در نیمه دوم با توجه به میزبانی کرمان و حضور تماشاگران خوب کرمانی بازی جذاب تری از سوی هر دو تیم به نمایش گذاشته شد و در نهایت یکی از ضد حمله ها که با توپ گیری نسترن مقیمی شروع شد با پاس آرزو صدقیانی زاده به سارا شیربیگی به تک گل بازی به سود ما انجامید البته می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم و 3 بار توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم اما بازی همین یک گل را داشت.

سرمربی نامی نو اصفهان تاکید می کند: ما در کرمان باید استراتژی دفاعی اتخاذ میکردیم چون مهم سه امتیاز بود و قصد ریسک و بازی بی محابا نداشتیم. خوشحالم که تیم به هدف خود رسیده است و آماده بازی برگشت خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.