18

مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی لغو می شود؟

  • کد خبر : 16971
  • 24 بهمن 1397 - 14:35
مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی لغو می شود؟

در حالی که قرار بود مسابقات بین المللی اسلامی – آسیایی ژیمناستیک بانوان در دهه فجر برگزار شود، اما اکنون احتمال تعویق و یا حتی لغو آن وجود دارد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی که قرار بود در بهمن ماه و با حضور سایر کشورها و تحت عنوان دهه فجر برگزار شود، اکنون به تعویق افتاده است و حتی ممکن است این مسابقات لغو شود.

به نقل از ایسنا، احتمال لغو این مسابقات در حالی است که تیم ملی بانوان ژیمناستیک ایران به منظور آمادگی در این رقابت‌ها از ۱۲ آبان ماه به اردو فراخوانده شده و تاکنون چند مرحله اردو برگزار شده است. همچنین اولین مرحله از انتخابی تیم ملی بانوان ۱۵ آذرماه با حضور “نلی کیم”، نایب رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.

از سرگیری اردوهای تیم ملی ژیمناستیک بانوان و نوید برگزاری مسابقات بین‌المللی، بعد از سال‌ها سبب بالا رفتن امید و انگیزه دختران این رشته شده بود اما اکنون با وجودی که دهه فجر به پایان رسیده و بهمن ماه هم رو به پایان است معلوم نیست که این مسابقات با تأخیر برگزار می‌شود و یا لغو خواهد شد؟

سیما نوایی رئیس کمیته هنری بانوان فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که با توجه به پایان رسیدن ایام دهه فجر برگزاری مسابقات ژیمناستیک بین‌المللی کشورهای اسلامی چه زمانی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: قرار است برگزاری این مسابقات به تعویق بیفتد اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی برگزار خواهد شد. ان‌شاءالله بعد از عید مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسابقات بعد از عید نوروز برگزار خواهد گفت: بعد از عید ان‌شاءالله تکلیف آن مشخص می‌شود.

نوایی در واکنش به این موضوع که شائبه‌هایی درباره لغو این مسابقات وجود دارد افزود: به همین دلیل می‌گویم بعد عید مشخص می‌شود که ممکن است احیاناً این موضوع هم باشد. ممکن است این مسابقات لغو شود. ما تلاش خود را می‌کنیم. فدراسیون و رئیس آن به شدت دنبال این موضوع هستند که این مسابقات برگزار شود. به هر صورت هر مسابقه اهدافی را دنبال می‌کند. اگر آن اهداف تأمین شود و باعث پیشرفت ژیمناستیک و باعث انگیزه ورزشکاران شود قطعاً برگزار خواهد شد، اما اگر اهدافی که فدراسیون برای پیشبرد ژیمناستیک بانوان دارد محقق نشود قطعاً برگزار نخواهد شد.

رئیس کمیته هنری بانوان فدراسیون ژیمناستیک در خصوص اینکه آیا کشوری هم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است گفت: بله اعلام آمادگی کرده بودند اما به دلایلی به بعد از عید موکول شد. در مورد دلایل آن می‌توانید با فدراسیون صحبت کنید ممکن است این دلایل سازمانی و اداری باشند که من آگاهی ندارم و من تنها از مسائل فنی اطلاعات دارم. مجموعه‌ای از دلایل بوده که رئیس فدراسیون بیشتر در جریان آن هستند.

وی در واکنش به این سوال که گفته می‌شود کشورهایی که ثبت نام کرده‌اند در حد ایران نیستند به همین دلیل مسابقات به تعویق افتاده، گفت: نمی‌دانم. در این خصوص اطلاعی ندارم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.