19

فروغ عباسی و اسکی آلپاین آسیا ؛ ناراضی و خسته / از عرصه قهرمانی دور می شود؟

  • کد خبر : 1699
  • 16 اسفند 1396 - 10:12
فروغ عباسی و اسکی آلپاین آسیا ؛ ناراضی و خسته / از عرصه قهرمانی دور می شود؟

فروغ عباسی ستاره اسکی زنان ایران پس از کسب 2 مدال نقره در مسابقا اسکی آلپاین قهرمانی آسیا در تهران نسبت به عملکردش ابراز نارضایتی کرده و آن را حاصل فشارهای سنگین در ماه های اخیر می داند.

فروغ عباسی در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS اظهار کرد: در مسابقات اسکی آلپاین آسیا که در این 3 روز برگزار شده با وجود این که موفق به کسب 2 مدال شدم اما به هیچ وجه از عملکردم رضایت ندارم و توان بدنی ام اجازه نداد به طلا برسم.

وی افزود: اگر بخواهم منطقی به موضوع فکر کنم این عملکرد را به پای خستگی حاصل از حضور در المپیک زمستانی می گذارم.در پیونگ چانگ ، یخ و شیب زیادی وجود داشت و کار بر روی آن بسیار سخت بود و من را به شدت خسته کرد.

نماینده اسکی ایران در المپیک زمستانی 2018 گفت: ما قبل از المپیک حدود 4 هفته هر روز برای انتخابی المپیک مسابقه داشتیم و آن مسابقات هم فشار بسیار زیادی روی من وارد کرد و مجموع همه این فشارها در ماه های اخیر ، شرایط دشواری را بر من تحمیل کرده است.

عباسی عنوان کرد: المپیک پیونگ چانگ ، دومین المپیکی بود که شرکت می کردم و می خواستم به هر نحو که شده عملکرد بهتری نسبت به المپیک قبلی داشته باشم و فشار زیادی به خودم آوردم. می توانم بگویم بدنم برای مسابقات آسیایی تهران “خالی” کرده بود و توان کافی برای ارائه بهترین عملکردم را نداشتم.

وی گفت: با این حال در مسابقات تهران تلاش کردم و دوست داشتم طلا بگیرم به خصوص در بخش اسلالوم که رشته تخصصی من است انگیزه کسب طلا داشتم اما متاسفانه مجبور شدم به مدال نقره اکتفا کنم.

اسکی باز مطرح ایران درباره برنامه هایش در آینده عنوان کرد: تصمیم گیری برای آینده برایم دشوار است و این که ورزش قهرمانی را ادامه دهم و یا از عرصه قهرمانی دور شوم گزینه هایی است که به آن فکر می کنم. شرایط برایم از هر نظر بسیار سخت شده است اما دوست دارم به ورزش قهرمانی ادامه دهم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.