حفاری اهواز 2 دختران کویر مس کرمان صفر ؛ شیرینی تلخ با سحر پاپی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

حفاری اهواز 2 دختران کویر مس کرمان صفر ؛ شیرینی تلخ با سحر پاپی

  • کد خبر : 17134
  • 03 اسفند 1397 - 12:53
حفاری اهواز 2 دختران کویر مس کرمان صفر ؛ شیرینی تلخ با سحر پاپی

تیم فوتسال حفاری اهواز با کسب رتبه سوم لیگ برتر فوتسال بانوان ۹۷ را به پایان برد. در دیدار رده بندی حفاری با دبل سحر پاپی توانست دختران کویر مس کرمان را شکست دهد و این پایان ماه ها تلاش دو تیم دوست داشتنی لیگ برتر فوتسال بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – دیدار رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمع ۳ اسفند در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و تیم ملی حفاری خوزستان با ۲ گل سحر پاپی توانست دختران کویر را شکست دهد و روی سکوی سوم لیگ قرار گیرد.

در این بازی شاگردان زیور بابایی در هر نیمه یک بار توسط سحر پاپی بازیکن گلزن خود به گل برسند و پیروزی را از آن خود کنند. دختران کویر در این بازی فشار زیادی روی حریف خوزستانی آورد و در اواخر وقت مسابقه با آرایش پاور پلی به دنبال رهایی از شکست بود اما حفاری در کار دفاعی دقیق و کم اشتباه عمل کرد.

پیروزی دو بر صفر در دیدار رده بندی برای حفاری گرچه شیرین است اما تلخی خاص خود را دارد. در حفاری تقریبا همه اعتقاد دارند که قهرمانی کمترین حق برای این تیم بوده است. شاگردان زیور بابایی در جدول لیگ برتر قهرمان شده بودند اما قانون برگزاری مسابقات پلی آف در لیگ امسال سبب شد حفاری در نهایت در حالی که قهرمان ۲۲ هفته لیگ شده بود با ناکامی در یک بازی نیمه نهایی برابر مس رفسنجان در نهایت در جایگاهی بهتر از رتبه سوم نایستد.

پیروزی امروز فرصتی برای شیرین کافی حفاری است اما تلخی از دست دادن قهرمانی فعلا با آن ها باقی می ماند و البته چندان پایدار نمی ماند زیرا فردا روز دیگری است و رقابت تازه ای آغاز خواهد شد. حفاری با تیمی پرستاره از جمله طاهره مهدی پور، مهتاب بنایی، فاطمه پاپی، سحر پاپی، فهیمه زارعی و دیگر بازیکنان ارزشمند خود تیمی باشخصیت و کاملا شایسته در این فصل بود.

در سوی مقابل، دختران کویر، تیم محبوب لیگ فصل را با رتبه چهارم به پایان برده است. چهارمی دختران کویر دست کمی از قهرمانی ندارد. آن ها با وجود بهره مندی از یک بازیکن فوق موثر به نام فاطمه ارژنگی تمامی تیم ها را آزار دادند و بهره مندی این تیم از بازیکنان بومی امتیاز بزرگی برای دختران کویر است. کرمان باید به وجود آن ها افتخار کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.