17

نامی نو قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد / پایان خوش با برتری 4 گله بر مس رفسنجان

  • کد خبر : 17149
  • 03 اسفند 1397 - 14:59
نامی نو قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد / پایان خوش با برتری 4 گله بر مس رفسنجان

تیم فوتسال نامی نو قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد و جام را در خانه حفظ کرد. مس رفسنجان این بار نیز طبق عادت بازی های خارج از خانه کم اثر ظاهر شد و زورش به نامی نو نرسید تا تیم شهناز یاری جام را بالای سر ببرد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پرونده لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۳ اسفند ۹۷ بسته شد و تیم فوتسال نامی نو قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد. این قهرمانی در پی پیروزی ۴ بر صفر برابر مس رفسنجان در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان به دست آمد.

مس رفسنجان که در بازی رفت برابر نامی نو به تساوی یک بر یک رسیده بود در این مسابقات در گلزنی ناکام ماند. آن ها در همان نیمه نخست قافیه را به تیم شهناز یازی باختند و زمانی که نامی نو با برد ۳ بر صفر در نیمه اول به رختکن رفت تقریبا آشکار بود که جاه طلبی های مس به پایان رسیده است.

در این مسابقه که استقبال خوبی از آن نیز صورت گرفت سارا شیربیگی با هت تریک خود چهره اول بازی بود. دختر اهل اسلام آباد غرب با این هت تریک در مهم ترین بازی تیمش و امضای سند قهرمانی نامی نو، سال رویایی خود را کامل کرد. او پس از کسب جام قهرمانی آسیا برای دومین بار در سال ۹۷ جام گرفت.

نسترن مقیمی، دختر مازندرانی نامی نو دیگر گلزن این مسابقه بود گرچه سارا و نسترن بخشی از پروژه قهرمانی نامی نو بودند. فرزانه توسلی، مهسا علی مددی، فاطمه شریف، رقیه صومعه آرزو صدقیانی زاده و دیگر ستاره های تیم شهناز یاری مزد تلاش و چالش های خود را در این فصل در یک روز شیرین اسفندماهی گرفتند.

شکست مس رفسنجان اما چیزی از ارزش های تیم عاطفه رضایی نمی کاهد. مس در لیگ امسال جنگید، دست به کارهای بزرگ زد و تیمی فوق العاده قابل احترام بود. فاطمه اعتدادی به مس قوام بخشید و بازیکنانی چون سهیلا رودسری، عصمت داوودی کیا، هما آقایی و سحر زمانی و دیگر نفرات مس تیمی یکدست را تشکیل دادند که می تواند در آینده کارهای بزرگتری انجام دهد.

فاطمه شریف جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را در اصفهان بالای سر برد. مهره قابل اتکای نامی نو به ماه ها تلاش تیم های لیگ برتری برای رسیدن به چنین روزی خاتمه داد. حفاری خوزستان و دختران کویر مس کرمان در رده های سوم و چهارم لیگ قرار گرفتند. لیگی که ۱۴ تیم به صورت رفت و برگشت در مرحله نخست گروهی طی ۲۲ هفته در آن رقابت کرده بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.