15

نظرات عاطفه رضایی پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر / ابراز رضایت از تیم 300 میلیونی

  • کد خبر : 17159
  • 03 اسفند 1397 - 16:22
نظرات عاطفه رضایی پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر / ابراز رضایت از تیم 300 میلیونی

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال از عملکرد بازیکنانش در این فصل تمجدید کرد. او اذعان کرد بازیکنانش در بازی برگشت فینال تحت تاثیر جو سالن بوده اند.

عاطفه رضایی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران پس از شکست تیمش مس رفسنجان مقابل نامی‌نو اصفهان و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان در اصفهان گفت: نیمه اول را بد شروع کردیم و خیلی زود شیرازه تیممان از هم پاشید. تمام جو سالن به نفع تیم نامی‌نو بود و این امری طبیعی است، چون آنها از شرایط میزبانی شان استفاده می کردند. بعضی از بازیکنانم تابحال چنین جوی را تجربه نکرده بودند و به شدت تحت تاثیر آن قرار داشتند‌.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: نیمه دوم برای جبران نتیجه وارد میدان شدیم اما متاسفانه با دریافت گل چهارم دیگر نتوانستیم آن طور که باید و شاید به بازی ادامه بدهیم و بازیکنان ما نتوانستند عملکرد حقیقی خود را به نمایش بگذارند. از نایب قهرمانی خوشحال نیستم چون می توانستیم قهرمان شویم اما بازیکنان ما تلاش خود را به کار بستند و همین ارزشمند است.

وی همچنین در مورد عملکرد بازیکنانش از ابتدای فصل تا پایان اظهار کرد: بچه هایم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با تمام توان در همه ی دیدارهایی که به میدان رفتند، جنگیدند. اگر چه آن ها در این دیدار در حد و اندازه های خود نبودند اما از تک تک بازیکنانم راضی هستم و از آن ها تشکر می کنم. همه آن ها زحمات زیادی در طول فصل کشیدند تا ما امروز در فینال باشیم.

رضایی در مورد نحوه برگزاری بازی‌های لیگ برتر امسال نیز گفت: برای ما برگزاری پلی آف اتفاق خوبی بود که بتوانیم عملکرد نه چندان خوب ابتدای فصل خودرا جبران کنیم و در ادامه راه با وجود قرارگیری در رتبه چهارم، شانس دوباره برای قهرمانی داشته باشیم. شاید دیگر تیم ها چنین نظری نداشته باشند اما به نظر من، برگزاری پلی آف اتفاق مثبتی برای لیگ است.

سرمربی نارنجی پوشان رفسنجانی در پایان گفت: تیم ما از هیچ لحاظی با نامی نو قابل مقایسه نیست و آنها ۸ بازیکن ملی‌پوش دارند و ما تنها ملی‌پوشمان فاطمه اعتدادی است. نمیدانم آنها چقدر هزینه کردند اما ما تنها با رقمی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان دستمزد، توانستیم به فینال راه پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.