16

نظرات سیران احمدی در مورد قهرمانی چمران / احمدی زانوی خود را به تیغ جراحی می سپارد

  • کد خبر : 17168
  • 03 اسفند 1397 - 17:48
نظرات سیران احمدی در مورد قهرمانی چمران / احمدی زانوی خود را به تیغ جراحی می سپارد

بازیکن ملی پوش شهید چمران لارستان می گوید به زودی زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحی می‌سپارد. سیران احمدی که یکی از ۲ دروازه بان چمران، تیم قهرمان لیگ است از مسئولان ورزشی کردستان انتقاد کرده است.

سیران احمدی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در رابطه با قهرمانی تیمش در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: برای کسب مقام قهرمانی زحمات زیادی کشیدیم، در نیم فصل دوم لیگ بازیکنان به هماهنگی بیشتری نسبت به قبل رسیده بودند و در پایان فصل با کسب ۱۳ پیروزی، تنها یک باخت و بدون تساوی، مقتدرانه به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیدیم

وی در مورد سطح تیم های حاضر در لیگ برتر بیان کرد: وجود بازیکنان جوان و با انگیزه در سایر تیم ها به لیگ کمک می کند که در سال های آینده شاهد لیگ پویا و زیبا باشیم، همانطور که سپاهان با بازیکنان جوان توانست در این فصل عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. قطعا حضور بازیکنان جوان و بها دادن به آن ها در تیم های لیگ برتری سطح لیگ ما را در آینده بالا می برد

احمدی ادامه داد: لیگ امسال لیگی کیفی بود و در روزهای آخر لیگ نه تنها در بالای جدول تیم ها برای گرفتن سکو تلاش می کردند بلکه رقابت تیم ها در پایین جدول برای بقا در لیگ خیلی جذاب بود اما انتظار می رود که برای سال های آینده لیگ هیجانی تر و جذاب تر دنبال شود و نتیجه ها غیر قابل پیش بینی باشد نه اینکه همانند امسال از اول فصل جدال قهرمانی فقط برای دو تیم باشد.

عضو تیم ملی هندبال بانوان عدم حضور در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا که به میزبانی کوماماتو ژاپن برگزار شد را مشکلات شخصی دانست و اظهار داشت؛ در آخرین اردوی اعزامی به این مسابقات به علت مشکلات شخصی از حضور در اردو انصراف دادم و فکر می کردم مشکلاتم حل می شود اما نشد تا بالاخره با یک تصمیم اشتباه از اعزام به این مسابقات که برای آن زحمت کشیده بودم از دست بدهم.

سنگربان سنندجی شهید چمران لارستان در مورد وضعیت هندبال استان کردستان بیان داشت؛ هندبال استان از بازیکنان جوان و با استعدادی بهره می برد که هرسال شاهد موفقیت و درخشش آنها در میادین ملی و بین المللی هستیم، مربیان بزرگ و زحمت کش هندبال ایران در استان کردستان فعالیت دارند اما متاسفانه طی سال های اخیربا عدم حمایت مسئولان از حضور کسانی که می توانستند باعث پیشرفت هندبال در این استان باشند ممانعت شد و چشم به روی موفقیت های گذشته بستند.

سیران احمدی افزود: من و دیگر همشهرهایم برای اولین بار با تیم شهید چمران قهرمانی غرب آسیا را کسب کردیم اما دریغ از یک تبریک خشک و خالی. درست است که به اسم لارستان بازی کردیم اما ما هم مثل مابقی بازیکنان به شهرمان برگشتیم و آنها مورد استقبال و تقدیر تشکر مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفتند اما کسی به ما تبریک هم نگفت.

سیران احمدی در پایان در رابطه با مصدومیتش از ناحیه زانو یاد آور شد؛ در بازی برگشت برابر تاسیسات خیلی آماده بودم که متاسفانه قبل از این دیدار در تمرینات از ناحیه زانو و ACL مصدوم شدم و نتوانستم تیم را در پایان لیگ برتر همراهی کنم و از ادامه لیگ بازماندم. به زودی زانویم را تحت عمل جراجی قرار می دهم و امیدوارم با ریکاوری لازم به سرعت برای تمرینات لیگ آینده به میادین بازگردم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.