پیکان در اوج قله والیبال زنان ایران ؛ حسرت برای ذوب آهن اصفهان | IWSPORTS | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

پیکان در اوج قله والیبال زنان ایران و حسرت برای ذوب آهن

  • کد خبر : 1717
  • 17 اسفند 1396 - 21:43
پیکان در اوج قله والیبال زنان ایران و حسرت برای ذوب آهن

تیم والیبال زنان پیکان تهران با پیروزی برابر همشهری خود در روز برد ذوب آهن و سفر نکردن بهنمیر به تبریز قهرمانی زودهنگام خود در لیگ برتر والیبال زنان ایران را جشن گرفت.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” پیکان سالی شیرین را در عرصه والیبال زنان ایران پشت سر گذاشت و موفق شد قهرمانی را بالاتر از ذوب آهن به دست بیاورد آن هم در شرایطی که در مقطعی از فصل به نظر می رسید امید اول قهرمانی ذوب آهن است.

در سیزدهمین هفته از این مسابقات که هفته ماقبل پایانی این رقابت ها بود پیکان در دیدار برابر تیم نماینده تهران که یک فصل را بدون نام پشت سر گذاشت و از این نظر یکی از عجایب تاریخ لیگ برتر را رقم زد 3 بر صفر پیروز شد و همین برد برای قهرمانی کافی بود بدون این که مهم باشد در سایر بازی ها چه اتفاقی رخ می دهد.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان تهران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 14 نماینده تهران را شکست دادند و این برد به پیکان کمک کرد 34 امتیازی شود و بر سکوی قهرمانی بایستد.

پیکان حالا نماینده ایران در مسابقات والیبال باشگاه های آسیا است و تیر ماه سال آینده در قزاقستان به میدان می رود. این بازی البته استقبال جالب توجهی نداشت و 100 تماشاگر از آن دیدن کردند.

ذوب آهن و پیروزی بی اثر

برای ذوب آهن ، کار در همان هفته گذشته تمام شد. احتمالا آن ها تا مدتی حسرت شکست در خانه برابر پیکان را می خورند. ذوب آهن نتوانست از مزیت 700 هوادار خود در خانه استفاده کند و در شرایطی به پیکان باخت که اگر برنده بازی می شد اکنون جام به رنگ سبز درآمده بود.

با این حال ، شاگردان فریبا صادقی که همچنان می توانند به این افتخار کنند که موفق ترین تیم ادوار لیگ برتر والیبال زنان ایران هستند در تهران سالوت را 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 10، 25 بر 20 و 27 بر 25 مغلوب کردند و نایب قهرمانی خود را مسجل نمودند.

تعداد قهرمانی ها و نایب قهرمانی های ذوب آهن تا پیش از پایان این فصل در عدد 5 مساوی بود اما نایب قهرمانی ذوب آهن حالا سبب شده تعداد دوم شدن های ذوب آهن بیش از قهرمانی ها باشد.

سومین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان قرار بود در تبریز برگزار شود که باشگاه بهنمیر مازندران در نامه ای به سازمان لیگ از حضور در این مسابقه انصراف داد و تبریز ها به نخستین برد خود بدون حضور در میدان دست یافتند.

هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر بانوان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه آخر سال پیگیری می شود، اما نتایج این بازی ها در رده بندی تیم های اول تا سوم این رقابت ها تاثیری نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.