21

تمرین تیم ملی تکواندو بانوان پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کیش

  • کد خبر : 17254
  • 07 اسفند 1397 - 11:15
تمرین تیم ملی تکواندو بانوان پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کیش

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تمرین تیم ملی تکواندو بانوان پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کیش زیر نظر کادر فنی برگزار شد. تصاویر اختصاصی پایگاه خبری ورزش زنان ایران و سارا سعادت از تمرین تیم ملی تکواندو بانوان پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کیش / ویرایش و متن تصاویر از […]

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تمرین تیم ملی تکواندو بانوان پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کیش زیر نظر کادر فنی برگزار شد. تصاویر اختصاصی پایگاه خبری ورزش زنان ایران و سارا سعادت از تمرین تیم ملی تکواندو بانوان پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کیش / ویرایش و متن تصاویر از حامد اسماعیلی

ستاره های خندان. مهلا مومن زاده و ناهید کیانی. پس از فتوحات کوچک و بزرگ، کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. هر یک با هدفی متفاوت.

ستون های تیم ملی. لبخندهایی با ژرفای کم و گاهی زیاد. در این جمع محبوب، روشنک حسینی، الگویی برای انجام کارها با نگاه “مادرانه” است

اکرم خدابنده در قامت یک کاپیتان کاملا برازنده . او از هر نظر الگو است و همین است که اهمیت دارد. برای مقایسه او با ستاره های کاغذی، چیزی بیش از یک نگاه سطحی مورد نیاز است.

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد ؛ کوثر اساسه. او یک Talent واقعی است. برخاسته از کرمانشاه.

مریم ملکوتی خواه؛ وزن اولی آینده دار و مدالیست کره.

اکرم خدابنده؛ به سال های گذشته بنگرید. او امروز قوی تر از همیشه است و زندگی از او انسانی قدرتمندتر ساخته است

شهربانو دامغانی نژاد؛ بهره مند از توانایی ذاتی. اما پشتکار اکتسابی است و او جنگجو متولد شده

The Legend

پریسا جوادی. از برنز نوجوانان جهان، زمان زیادی گذشته و او در حال تکامل نسبی و تدریجی است. پریسا و دوستان نمونه ای ابدی برای از پا ننشستن در روزهای سخت اند.

همیشه کسانی برای گلایه یا متهم کردن وجود دارند اما تنها حرکت در مسیری اهمیت دارد که قلبت می گوید. ریحانه فولادی.

مهسا کیادلیری؛ یکی از الماس های مازندران. این عکس تقریبا مصادف با تولد او گرفته شده. “مهسا کیا” چشم و چراغ کرانه خزر است و پدیدار شدنش در تکواندوی ایران دلگرمی آفرین است و این را کادر فنی به خوبی درک می کنند.

خوش قلب، خویشتن دار و احتمالا پرجنب و جوش. سیمای او مبارز می طلبد حتی در زمان صلح. او زلال است و این شاخص ترین داشته اوست. بر روی شیاپ چانگ او باید همچنان بجنگد و بیاموزد.

ناهید روی پاهای خودش ایستاده است. به احدی مدیون نیست جز به قطره قطره عرق هایی که ریخته. او گاهی قدم هایی را حس می کند که برایش برداشته شده و گاهی زخم های زده شده را. همه این ها، لازمه حرکت به سوی مقصد است

بیتا جعفری. افتخار، سازه ای برای ساختن است نه کاخی از پیش برپا شده. کسی از آینده چیزی نمی داند اما خبر خوب این است که امید همیشه آخرین چیزی است که می میرد

یک خط فرضی بکشید از این سوی زمین تا آن سوی زمین؛ کدام شما تا گذشته ای نزدیک، حساب می‌کرد که این دو روزی تا این حد میراث دار بزرگان محسوب شوند؟ کیمیا همتی و یلدا ولی نژاد. دختران نیک ما دیدنی تر از این خواهند شد.

و دوباره کاپیتان اکرم خدا بنده. در توصیف ساده تر او همین بس که تمام راه ها به او ختم می شود. او جاودانه خواهد شد و در این جاودانگی، مدال ها مهم اند اما همه داستان نیستند.

محبوبه محمدنژاد، برخاسته از نکا. بخش مهمی از قدرت مازنی تیم ملی. پس از سال ها تلاش برای پرورش ستاره ها مستحق حضور در این جایگاه است. احتمالا با داستان های جذاب از خطرهای گذشته و آرزوهای آینده.

ایران نجیب‌ترین و سربه‌زیرترین فرزندان خود را در میان دختران ورزشکارش می بیند. وفاداران به پرچم و دلخوش به نام وطن. شهربانو دامغانی نژاد، عنایت خداوندگار تکواندو به ماست. شانه به شانه کاپیتان. ایران همواره نان همدلی فرزندانش را خورده است.

«کنار هم نمی‌میریم»

دوقطبی‌سازی و نفرت‌ورزی با وجود این دو نفر جایی ندارد. اکرم خدابنده و فاطمه صفرپور به جوان ترها می آموزند چگونه بر قلب ها حکومت کنند زیرا حکومت بر عناوین تاریخ مصرفی کوتاه دارد

پریسا جوادی و یلدا ولی نژاد

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.