21

تیراندازی با کمان کشورهای اسلامی / شیوا شجاع مهر در آستانه کسب طلا

  • کد خبر : 17289
  • 07 اسفند 1397 - 9:52
تیراندازی با کمان کشورهای اسلامی / شیوا شجاع مهر در آستانه کسب طلا

در مسابقات تیراندازی با کمان همبستگی کشورهای اسلامی شیوا شجاع‌ مهر فینالیست مسابقات ریکرو انفرادی زنان شد و پارمیدا قاسمی در جایگاه چهارم قرار گرفت. نیلوفر علیپور و نگار رجبی اما نتوانستند به مراحل بالا برسند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی بنگلادش برگزار می‌شود، ملی‌پوشان ریکرو ایران در بخش انفرادی زنان و مردان در مرحله حذفی به رقابت پرداختند.

در بخش زنان، شیوا شجاع‌ مهر مقابل نماینده الجزایر با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد. در ادامه مقابل ورزشکاری از بنگلادش با نتیجه ۶ بر ۴ را شکست داد و راهی یک‌چهارم شد. شجاع‌ مهر در این مرحله مقابل کمانداری از تاجیکستان با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

شجاع‌ مهر در این مرحله مقابل کمانداری از هند در تیر طلایی پیروز شد و به فینال صعود کرد. شیوا شجاع مهر در آستانه کسب طلا قرار گرفته است و وی برای کسب مدال طلا به مصاف کمانداری از بنگلادش به میدان می‌رود. نگار رجبی دیگر کماندار کشورمان در دیدار نخست مقابل کمانداری از کشور میزبان با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد و حذف شد.

نیلوفر علیپور در ۲ دیدار خود با نتیجه مشابه ۷ بر یک ورزشکارانی از قرقیزستان و آذربایجان پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم صعود کرد. وی در این مرحله مقابل نماینده میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد.

پارمیدا قاسمی با برتری مقابل نمایندگان ترکمنستان و آذربایجان به یک چهارم نهایی صعود کرد. وی در این مرحله در تیر طلایی مقابل کمانداری از هند پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل حریفی از کشور میزبان در تیر طلایی شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز مقابل حریف هندی خود قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد و چهارم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.