23

نامی نو اصفهان 65 دانشگاه آزاد 43 / سلام نامی نو به قهرمانی با درخشش ساغر و ملکه ریباندها

  • کد خبر : 17431
  • 11 اسفند 1397 - 20:35
نامی نو اصفهان 65 دانشگاه آزاد 43 / سلام نامی نو به قهرمانی با درخشش ساغر و ملکه ریباندها

نامی نو با پیروزی ارزشمند و قاطع برابر دانشگاه آزاد در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر بسکتبال زنان قرار گرفته است. شاگردان سپیده جعفری بی دردسر در خانه بازی اول فینال را بردند و حالا برای قهرمانی به یک برد دیگر نیاز دارند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – سال زیبای نامی نو در حال تکمیل است. پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان حالا تیم بسکتبال این باشگاه نیز یک نفس تا بالا بردن جام فاصله دارد و اختلاف قابل توجه امتیازات نامی نو و دانشگاه آزاد در دیدار اول فینال نشان می‌دهد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نامی نو قهرمانی لیگ را به دست خواهد آورد.

اولین فینال لیگ بسکتبال زنان در اصفهان برگزار شد و نامی نو با هدایت مربی جوانش سپیده جعفری ۶۵ بر ۴۳ دانشگاه آزاد را برد. بهاره زوارزادگان، مژگان خدادادی، ساغر آجیلی، مطهره کشفی و معصومه اسماعیل‌زاده ترکیب اولیه و آغازین نامی نو در فینال اصفهان را تشکیل دادند.

تیم تحت هدایت آزاده زمان پور نیز شکیبا کائید، شیدا شجاعی، آینا گوکووآ، سحر نجفی و لوسینه آسادوریان را در ترکیب آغازین خود داشت. تساوی ۱۱ بر ۱۱ در کوارتر نخست حاکی از یک رقابت شانه به شانه بود اما در کوارتر دوم، دانشگاه آزاد با افتی فاحش روبرو شد و این افت، به بهای شکست دانشگاه آزاد تمام شد.

نامی نو کوارتر دوم را ۲۳ بر ۱۱ به سود خود پایان داد و در آغاز نیمه دوم و کوارتر سوم پیروزی ۲۰ بر ۱۱ میزبان و رساندن اختلاف مجموع به ۲۱ امتیاز، عملاً کار دانشگاه آزاد را تمام کرد. در کوارتر چهارم، حاصل تلاش دو تیم خسته؛ برتری ۱۱ بر ۱۰ نامی نو بود.

ساغر آجیلی ستاره نامی نو روزی فوق العاده را پشت سر گذاشت و با ۲۱ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن فینال بود اما معصومه اسماعیل زاده با ۱۴ امتیاز و ۲۴ ریباند، ملکه ریباندها دبل دبل کرد و او تنها بازیکن میدان بود که موفق به دبل دبل شد.ساغر و معصومه آجیلی الماس های نامی نو هستند.

نگاهی به عملکرد آن ها در فصول قبل نشان می دهد هر دو ستاره به همراه مژگان خدادادی در حال تکامل در دوران حرفه ای خود هستند. به نظر می رسد سه گانه نامی نو با نهایت ثبات تا مدت ها در اوج خواهند ماند و این بهترین خبر برای نامی نو و تیم هایی است که در آینده از وجود آن ها بهره می برند گرچه باید بر عملکرد مکمل سایر بازیکنان نامی نو نیز تاکید کرد.

در دیدار نخست رده بندی نیز هیرو ۴۱ بر ۷۵ مغلوب گروه بهمن شد. سعیده علی با ۱۹ امتیاز و ۱۱ پاس منجر به گل، کیمیا یزدیان طهرانی با ۱۹ امتیاز و ۱۱ ریباند و دلارام وکیلی با ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند ستاره‌های بهمن در این بازی بودند و دبل دبل کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.