12

سرماخوردگی ساغر آجیلی ، برگ برنده دانشگاه آزاد / آجیلی : کاش فینال در اصفهان بود

  • کد خبر : 17678
  • 18 اسفند 1397 - 19:53
سرماخوردگی ساغر آجیلی ، برگ برنده دانشگاه آزاد / آجیلی : کاش فینال در اصفهان بود

ساغر آجیلی ستاره ارزشمند تیم بسکتبال نامی نو اصفهان در جریان دیدار سوم و سرنوشت ساز لیگ برتر بسکتبال بانوان با بدنی تضعیف شده حاصل از سرماخوردگی ۱۹ دقیقه در میدان بود اما کارایی لازم را نداشت و همین موضوع به قهرمانی دانشگاه آزاد کمک کرد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تکلیف قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان مشخص شد و تیم دانشگاه آزاد توانست با برتری ۵۸ بر ۵۴ در فینال سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان برابر نامی نو اصفهان قهرمان لیگ شود.

ساغر آجیلی یکی از ۳ ضلع مثلث ویران کننده نامی نو شامل او، مژگان خدادادی و معصومه اسماعیل زاده در این بازی ۱۹ دقیقه در میدان بود و امتیازی به دست نیاورد. علت این رخداد نادر، سرماخوردگی شدید ساغر آجیلی بود که کارآمدی او را تحت تاثیر قرار داد و او را از فرم همیشگی دور کرد.

در عمل، نامی نو در میدان سایه‌ای از ساغر آجیلی را در اختیار داشت و بیش از ۱۹ دقیقه نیز از او بازی گرفته نشد و در نتیجه این فرصت برای دانشگاه آزاد فراهم شد تا از نبود یک ساعر آجیلی آماده به بهترین نحو استفاده کند. بازیکنی که در تمام طول فصل ستاره‌ای بی بدیل برای نامی نو بود.

ساغر آجیلی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در مورد این بازی گفت: تیمی که نایب قهرمان می‌شود به دلیل از دست دادن فینال نمی‌تواند بابت این عنوان خوشحال باشد. به کوارتر سوم بازی باختیم و شایسته قهرمانی بودیم اما در نهایت تیمی قهرمان شد که متکی به ستاره‌ها نبود و بابت قهرمانی چنین تیم جوان و یکدستی باید به دانشگاه آزاد تبریک گفت.

او اضافه کرد: به دلیل سرماخوردگی نتوانستم به تیم کمک کنم و این اتفاق در بدترین زمان ممکن رخ داد. البته حسرت این را می خورم که ای کاش بازی در اصفهان برگزار شده بود. میزبانی یک تیم از فینال تاثیر زیادی بر عملکرد آن تیم دارد و شاید اگر در قرعه، تیم ما میزبان بازی دوم و سوم می‌شد شرایط تغییر می‌کرد.

بازیکن باارزش نامی نو ادامه داد: بسکتبال بانوان ایران سال خوبی را پشت سر گذاشت. نگاه رسانه‌ای به حوزه بسکتبال بانوان توسعه پیدا کرد، رقابت سالمی ایجاد شد و لیگ چند تیم مدعی و پرستاره داشت و این که در پایان، تیمی با شاخص‌های دانشگاه آزاد قهرمان می‌شود نمایانگر سطح فنی لیگ ماست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.