مهشید اشتری : برگزاری 2 فینال در یک روز طاقت فرسا بود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

مهشید اشتری : برگزاری 2 فینال در یک روز طاقت فرسا بود

  • کد خبر : 17888
  • 21 اسفند 1397 - 15:06
مهشید اشتری : برگزاری 2 فینال در یک روز طاقت فرسا بود

مهشید اشتری ستاره مشهدی تنیس روی میز ایران پس از قهرمانی با تیم شهرداری شهر بابک در لیگ تنیس روی میز بانوان در مورد این قهرمانی و خستگی اش در دیدار نهایی برابر نامی نو صحبت کرده است.

مهشید اشتری در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در خصوص حضور در لیگ تنیس روی میز بانوان و شکست در دیدار برگشت فینال برابر نامی نو اصفهان گفت: با وجود این که هر 2 مسابقه ام در دیدار رفت فینال را با پیروزی پشت سر گذاشتم اما در بازی برگشت برابر مریم صامت مغلوب شدم و علت اصلی این شکست خستگی مفرط بود.

او ادامه داد: از نظر قوای بدنی به شدت تحلیل رفته بودم. ما در یک روز دو بار در فینال مسابقه دادیم و این فشار زیادی روی بازیکنان هر دو تیم وارد می کرد. البته روش برگزاری مسابقات به همین شکل و برابر همه برابر بود اما خدا را شاکرم که توانستیم در نهایت پیروز باشیم و مهم، برد تیم شهرداری شهر بابک و قهرمانی بود که حاصل شد.

او درباره واکنش تیم نامی نو نسبت به شکست در فینال و از دست دادن فرصت تکرار قهرمانی گفت: هر تیمی که سال پیش قهرمان بوده به طور طبیعی به دنبال حفظ این عنوان است و نامی نو هم از تجربه زیادی برخوردار بود ولی تیم ما نسبت به بقیه تیم‌ها سازماندهی شده تر بود و برترین رنکینگ های کشور را داشتیم.

اشتری با بیان اینکه سطح لیگ امسال خیلی خوب و بالا بود خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها از سطح کیفی بالایی برخوردار بودند و تا آخرین لحظه نتایج بازی‌ها مشخص نبود. این شرایط، ارزش قهرمانی تیم شهرداری شهربابک را بالا می برد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.