18

فاطمه کیوانی: رقم قرارداد دختران پینگ پنگ باز نسبت به مردان قابل مقایسه نیست

  • کد خبر : 17993
  • 05 فروردین 1398 - 16:03
فاطمه کیوانی: رقم قرارداد دختران پینگ پنگ باز نسبت به مردان قابل مقایسه نیست

[ad_1] فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: رقم قرارداد دختران پینگ پنگ باز نسبت به مردان قابل مقایسه نیست در حالی که دختران تنیس روی میز همان هزینه هایی را باید انجام دهند که روی دوش مردان است به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران ، فاطمه کیوانی، نایب رئیس بانوان […]

[ad_1]

فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: رقم قرارداد دختران پینگ پنگ باز نسبت به مردان قابل مقایسه نیست در حالی که دختران تنیس روی میز همان هزینه هایی را باید انجام دهند که روی دوش مردان است

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران ، فاطمه کیوانی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز در مورد لیگ برتر بانوان که با قهرمانی تیم شهرداری شهر بابک به پایان رسید، بیان کرد: امسال بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شدند و تیم‌های بیشتری در لیگ شرکت کردند. علاوه بر این قراردادهای‌شان نسبت به سال‌های قبل بهتر شده بود. به همین دلیل بازیکنان با انگیزه بالاتری در مسابقات شرکت کردند به گونه‌ای که تا آخرین لحظه نمی‌دانستیم کدام تیم قهرمان می‌شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز در مورد قراردادهای پایین باشگاهی دختران پینگ‌پنگ باز گفت: زنان در این مورد کمی مظلوم واقع شدند و فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند این حق را به ورزشکار برگرداند. شناخته شدن بهتر و بیشتر جایگاه بانوان یک حرکت جمعی می‌طلبد. البته سال به سال قراردادها را بیشتر می‌کنیم اما باز هم در مقایسه با مردان بسیار پایین است. بانوان همان تجهیزات مردان را می‌خرند، همان انرژی، استرس و فشار روانی را دارند اما حق‌شان به خوبی ادا نشده است. البته باید به این نکته توجه کرد که دختران در مقایسه با مردان رنکینگ بین‌المللی خوبی ندارند. اگر رنکینگ شأن زیر ۵۰ باشد حتماً باشگاه‌ها گرایش بیشتری به افزایش قراردادها نشان می‌دهند.

او در ادامه افزود: امیدوارم بتوانیم ارزش بانوان و قراردادهای شأن را سال به سال بالا ببریم. چون آنها در همه رشته‌ها مظلوم واقع شدند. این موضوع تلاش بیشتر بازیکنان و فدراسیون را می‌طلبد تا رنکینگ دختران ارتقا پیدا کند.

کیوانی به وضعیت استقبال تماشاگران از لیگ بانوان اشاره و بیان کرد: هر چند لیگ بانوان هم جذابیت است اما تماشاگر زیادی نداریم. شاید تبلیغات‌مان کم بوده است. به هر حال باید بررسی کنیم که چرا این اتفاق می‌افتد. تماشاگر در هیجان بازی خیلی تأثیرگذار است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.