20

نظرات گلناز مرادی‌ فرد در مورد مسابقات سوارکاری قطر

  • کد خبر : 18050
  • 05 فروردین 1398 - 18:28
نظرات گلناز مرادی‌ فرد در مورد مسابقات سوارکاری قطر

[ad_1] بانوی ملی‌پوش سوارکاری می‌گوید: قطری‌ها از عملکرد چهار سوارکاری ایرانی راضی بودند. به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، گلناز مرادی‌ فرد اظهار کرد: سطح تورنمنت امیر قطر خوب بود و سوارکارهای ۷ کشور شرکت کرده بودند که البته مقام‌های اول تا نهم را ورزشکاران قطری کسب کردند و نفر دهم علی مرادنژاد از […]

[ad_1]

بانوی ملی‌پوش سوارکاری می‌گوید: قطری‌ها از عملکرد چهار سوارکاری ایرانی راضی بودند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، گلناز مرادی‌ فرد اظهار کرد: سطح تورنمنت امیر قطر خوب بود و سوارکارهای ۷ کشور شرکت کرده بودند که البته مقام‌های اول تا نهم را ورزشکاران قطری کسب کردند و نفر دهم علی مرادنژاد از ایران بود.

وی با بیان اینکه در این رقابت استقامت ۱۲۰ کیلومتری، ۸۵ سوارکار شرکت کرده بودند، اضافه کرد: این تورنمنت مهم‌ترین رویداد استقامت قطر در سال محسوب می‌شود و جوایز خوبی داشت.

مرادی‌فرد خاطرنشان کرد: با توجه به مشکل قرنطینه نتوانستیم از اسب‌های خودمان استفاده کنیم و قطری‌ها به ما اسب دادند که خیلی کیفیت نداشتند.طری‌ها گفتند چون نخستین حضور سوارکارهای ایرانی است و شناختی از ما ندارند، نمی‌توانند ریسک کنند و اسب‌های خوبی به ما بدهند.

وی با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی تیمی، تصریح کرد: از اینکه دوم شویم، قطری‌ها خیلی راضی بودند و قرار شد به ایران بیایند و در رقابت‌ها شرکت کنند. میزبانی عالی بود و هیچ مشکلی نداشت و در مجموع از اینکه طلسم شکست و در پیکارهای بین‌المللی شرکت کردیم، خیلی خوشحال هستیم.

منبع: ایسنا[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.