امیدواری مریم آزمون به تیم ملی فوتبال بانوان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

امیدواری مریم آزمون به تیم ملی فوتبال بانوان

  • کد خبر : 18132
  • 06 فروردین 1398 - 14:05
امیدواری مریم آزمون به تیم ملی فوتبال بانوان

امیدواری مریم آزمون به تیم ملی فوتبال بانوان در راه مرحله دوم مقدماتی المپیک توکیو جالب توجه است. آزمون امیدوار است تیم ملی بتواند با حداکثر ظرفیت و توانایی فنی و روانی در قطر به میدان برود.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، مریم آزمون، مربی تیم ملی فوتبال بانوان با تبریک سال جدید به اهالی فوتبال و اهالی رسانه، در خصوص آخرین وضعیت آمادگی بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: خوشبختانه با تمرینات فشرده و مستمری که بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند، در شرایط مناسبی قرار داشته و آماده رقابت با حریفان خود هستند.

وی گفت: حضور عبدی و حبیبی در کنار کادر فنی باعث شده تا با نگاهی بازتر و فنی‌تر، تمرینات و شرایط فنی بازیکنان پیش برود و امیدوار هستم که در دیدار برابر فیلیپین، فلسطین و چین تایپه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: از ۲۸ اسفند ماه آخرین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان در مجموعه الیاف آغاز شده و تا روز گذشته ادامه داشت. دور جدید تمرینات بازیکنان از امروز ششم فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان بیان کرد: بازیکنان در کنار کادر فنی از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال دریغ نخواهند کرد. از مجموعه فدراسیون فوتبال و سازمان تیم‌های ملی نیز کمال تشکر را دارم چرا که برای فراهم کردن بهترین شرایط به منظور برگزاری تمرینات و اردوهای مستمر و مسابقات دوستانه خارجی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.