22

تیم ملی والیبال بانوان تعطیلات ندارد ؛ یک اردوی برون مرزی و 10 بازی تدارکاتی تا سفر به کره جنوبی

  • کد خبر : 18162
  • 07 فروردین 1398 - 12:57
تیم ملی والیبال بانوان تعطیلات ندارد ؛ یک اردوی برون مرزی و 10 بازی تدارکاتی تا سفر به کره جنوبی

گرچه در ایام آغازین نوروز همه به دنبال دید و بازدید و سفر و استفاده از اوقات فراغت هستند اما در یک سالن والیبال در غرب تهران خبری از عید نیست. تیم ملی والیبال بانوان تعطیلات ندارد زیرا یک ماموریت مهم در پیش است.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، اردوی تیم ملی والیبال بانوان که از ۷ فروردین آغاز شده بود تا ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت و این بدان معنی است که تیم ملی والیبال بانوان تعطیلات ندارد. جواد مهرگان مشاور فنی تیم ملی درباره این اردو گفت: هدف تمرینات و این اردو در ادامه تمرینات قبلی، سازگاری آناتومیکی و یادگیری تکنیک‌های مدرن است که به سطح اول آسیا نزدیک شویم.

وی در ادامه برنامه‌های تیم بانوان ایران تصریح کرد: ۵۵۰ ساعت تا شروع مسابقات زمان برای تمرین در اختیار داریم و می‌خواهیم بهترین استفاده را انجام دهیم. از ۱۹ فروردین برنامه اردوهای ما شروع می‌شود. ۱۱ روز تمرین و ۴ روز استراحت خواهیم داشت. مسابقات مردادماه در کره جنوبی انجام می‌شود و یک اردوی برون مرزی و ۱۰ بازی تدارکاتی در برنامه داریم که هماهنگی‌ها در حال انجام گرفتن است.

او در ادامه صحبت‌های خود درباره برنامه‌های تیم ملی والیبال بانوان اضافه کرد: استقامت ویژه والیبال یکی از آیتم‌هایی است که به دنبال افزایش آن هستیم. تمرینات قدرت بیشینه و سپس تبدیل قدرت به توان در برنامه ما است و می‌خواهیم توان انفجاری بازیکنان را در آیتم‌های مختلف بالا ببریم که به یک برنامه ریزی دقیق نیاز داریم.

مهرگان با قدردانی از مساعدت‌های فدراسیون والیبال، گفت: فدراسیون والیبال همکاری خیلی خوبی دارند و به بهترین شکل از تیم حمایت کردند تا نگاه حرفه ای خود را نشان دهند. خانم زبردست نیز با ما همکاری دارند و هماهنگی لازم را برای پیشرفت هر چه بهتر تیم انجام دادند. بازیکنان نیز که مهم‌ترین رکن ما هستند از انگیزه و نگرش خوبی برخوردار هستند و مطمئنم که امسال اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و چند لول بالا‌تر می‌رویم تا به سطح اول نزدیک شویم.

او در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: در این اردو ۲۵ بازیکن را دعوت کردیم و از اردوی ۱۹ فروردین، لژیونرها نیز به تیم ما اضافه می‌شوند و تیم شکل کامل خود را پیدا خواهد کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو:

زهرا بخشی، تهمینه درگذنی و فاطمه امینی از تهران فرزانه مرادیان، هاله متقیان، فاطمه عنایت، مائده اسکندری، ندا چملانیان، فاطمه صفری، مونا دریس محمودی، زهرا شیری و شبنم علیخانی از اصفهان آیتک سلامت و هانیه محتشمی پور از آذربایجان شرقی ، معصومه اسماعیلی از آذربایجان غربی، فاطمه سلگی از لرستان، فاطمه حسنی از کرمان، الهام فلاح، نگار کیانی و ریحانه کریمی از فارس، مهسا کدخدا از خراسان جنوبی، زهرا کریمی از مرکزی، سودابه باقرپور از مازندران و نگین شیرتری و الهه پور صالح از گیلان

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.