12

مهسا میرزا طبیبی و تکتم دستار بندان فیکس تیم ملی دو و میدانی شدند

  • کد خبر : 18203
  • 08 فروردین 1398 - 12:30
مهسا میرزا طبیبی و تکتم دستار بندان فیکس تیم ملی دو و میدانی شدند

فدراسیون دو و میدانی اعلام کرد مهسا میرزا طبیبی و تکتم دستار بندان برای حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا در قطر فیکس تیم ملی شده اند و سایر مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی باید در انتخابی نهایی شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، فدراسیون دو و میدانی پس از برگزاری مسابقات دو و میدانی و رکورد گیری انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر اعلام کرد مهسا میرزا طبیبی و تکتم دستار بندان فیکس تیم ملی دو و میدانی شدند و سایر برگزیدگان مسابقه انتخابی شانس مجددی در پیش رو خواهند داشت.

در جلسه سازمان تیم‌های ملی نام ۸ دو و میدانی کار به عنوان نفرات فیکس تیم ملی در قطر اعلام شد که سهم بانوان در این جمع ۸ نفره ۲ ورزشکار است که مهسا میرزا طبیبی در پرش با نیزه و تکتم دستار بندان در ۸۰۰ متر در این مسابقات به طور قطعی حضور دارند.

مهسا میرزا طبیبی رکورد دار پرش با نیزه ایران است که با توجه به این که یک ورزشکار جوان و خوش آتیه به شمار می‌رود حضور در قطر نقش مهمی در آینده ورزشی او خواهد داشت. میرزا طبیبی یکی از گزینه‌های مطرح برای اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا بود اما سازمان تیم‌های ملی در نهایت تصمیم گرفت سپیده توکلی و الهام کاکلی را به جاکارتا اعزام کند.

تکتم دستار بندان نیز در دور مسابقه انتخابی رکورد ۸۰۰ متر بزرگسالان ایران را ارتقا داد در قطر شانس فوق العاده ای برای نشان دادن توانایی‌های خود در اختیار دارد. دونده با اخلاق استان خراسان رضوی برای نخستین بار چنین رویدادی را تجربه می‌کند و حضور در قطر پاسخی به تلاش‌های خستگی ناپذیر اوست.

طبق اعلام سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی، تعدادی از ورزشکارانی که رکوردهای آنها نزدیک به رکوردهای ورودی است پنجشنبه ۱۵ فروردین ماه مورد ارزیابی مجدد قرار گیرند تا در صورت ثبت رکورد ورودی به تیم ملی فراخوانده شوند.

این نفرات شامل سپیده توکلی و آیلین بابکی (پرش ارتفاع)، ریحانه آرانی و زهرا عرب رستمی (پرتاب چکش)، ژاله کاردان و الهام سمرقندی (پرتاب دیسک) و همچنین شهلا محمودی و محدثه ابراهیم پور (۴۰۰ متر بامانع) هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.