15

زبردست: از تیم ملی والیبال انتظار معجزه نداریم / شاید لیگ 8 تیمی شود

  • کد خبر : 18219
  • 08 فروردین 1398 - 19:19
زبردست: از تیم ملی والیبال انتظار معجزه نداریم / شاید لیگ 8 تیمی شود

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون والیبال با بیان این که از تیم ملی والیبال انتظار معجزه نداریم اعلام کرد 8 تیمی شدن لیگ برتر والیبال بانوان و استخدام یک مربی خارجی برای تیم های ملی پایه در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران حرمت السادات زبردست سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در تشریح برنامه های پیش روی تیم ملی بانوان گفت: برای سال آینده اردوهای مختلفی برنامه ریزی شده و ۶ اردو در نظر گرفتیم تا تیم بزرگسالان با تدارک مناسب برای مسابقات کره جنوبی آماده شود.

وی در ادامه درباره برنامه ریزی فدراسیون برای تیم های نوجوانان و جوانان، تشریح کرد: برنامه ریزی اولیه برای تیم های جوانان و نوجوانان با کمک کمیته فنی انجام شده است. قصد داریم تا از یک مربی خارجی در تیم های پایه استفاده کنیم اما به دلیل آنکه قصد داریم قراردادی طولانی مدت با مربی خارجی داشته باشیم، منتظر مشخص شدن شرایط طی چند ماه آینده هستیم تا سپس بعد از بررسی نهایی رزومه مربیان، فرد مورد نظر را با ارسال دعوت نامه به تهران دعوت کنیم و قرارداد با او نهایی و امضا شود.

زبر دست در ادامه درباره برنامه ریزی فدراسیون برای لیگ برتر والیبال بانوان ۹۸ گفت: به دنبال این هستیم که در سال جدید تیم های لیگ برتر بانوان را به ۸ تیم برسانیم و با چند نفر صحبت کردیم و موافقت نهایی را در نظر گرفتیم. همچنین برنامه های آموزشی نیز در نظر گرفته شده و قصد داریم مدرسی برای دوره بین المللی سطح یک، به تهران دعوت کنیم.

زبر دست در واکنش به این موضوع که چه انتظاری از تیم ملی در سال ۹۸ دارید، گفت: مطمئنا انتظار معجزه نداریم اما با توجه به برنامه ریزی انجام شده انتظار داریم بهتر از سال های قبل نتیجه بگیریم. بهترین ها را برای تیم بانوان در نظر گرفتیم و امیدواریم بازیکنان ما با این برنامه ریزی از نظر جسمی و روانی پیشرفت کنند و این موضوع را در نتایج ببینیم. آقای مهرگان به عنوان مشاور فنی، خانم ها صادقی و یادآور به عنوان مربی، آقای فرخی به عنوان آنالیزور و خانم هاشمی به عنوان سرپرست در کنار این تیم خواهند بود.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.