13

بهناز مرادخانی دختران تیم ملی رویینگ را فرا خواند

  • کد خبر : 18333
  • 12 فروردین 1398 - 13:41
بهناز مرادخانی دختران تیم ملی رویینگ را فرا خواند

در راه کسب آمادگی برای کسب سهمیه المپیک توکیو بهناز مرادخانی دختران تیم ملی رویینگ را فرا خواند . 18 دختر قایقران ایران از 17 فروردین وارد اردوی تیم ملی قایقرانی رویینگ می شوند.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی رویینگ بانوان بزرگسالان جهت حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 با حضور 18 پاروزن از 17 فروردین ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی به مدت 10 روز برگزار می شود. این مرحله از اردو تا 27 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بهناز مرادخانی سرمربی، آنا بلوریان مربی، هما خاتمی دستیار مربی و رحیم برادری سرپرست اردو کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

رویا عباسی از آذربایجان غربی، فرحناز عشقی از آذربایجان شرقی، فروغ آقا بالا زاده، الیکا افشاری، نگار نگهدار و شکیبا وقوفی از تهران، پریسا احمدی، فرشته رومی و زینب نوروزی از زنجان، هانیه بیداد و نازنین رحمانی از کرمانشاه، اسرا جوانمردی از کردستان، نازنین ملایی و هانیه خورسند از گیلان، مریم امیدی پارسا، کیمیا زارعی، مریم کرمی و فاطمه صفری از همدان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.