اولین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان در دوحه برگزار شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

اولین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان در دوحه برگزار شد

  • کد خبر : 18353
  • 13 فروردین 1398 - 1:28
اولین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان در دوحه برگزار شد

اولین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال بانوان در دوحه برگزار شد. تیم ملی که آماده رقابت در مرحله دوم مقدماتی المپیک توکیو است دوشنبه شب تمرین کرد تا آماده اولین دیدار برابر فیلیپین شود.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرحله دوم مسابقات مقدماتی المپیک در فوتبال بانوان از 14 فروردین با حضور 12 تیم در 3 گروه آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در این مرحله با تیم‌های چین‌تایپه، فیلیپین و فلسطین همگروه است که در نخستین دیدار روز 14 فروردین مقابل فیلیپین قرار می‌گیرد.

اولین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان از ساعت 20 دوشنبه 12 فروردین در مجموعه ورزشی السیلیه برگزار شد. بازیکنان ابتدا پس از گرم و نرم دوی، به چند گروه تقسیم شده وبه پاسکاری در محیط های کوچک پرداختند. سپس ملی پوشان به دو گروه تقسیم شده و به بازی درون تیمی پرداختند. پایان تمرین امشب به پنالتی زدن اختصاص یافت که بازیکنان این تمرین را زیر نظر مریم ازمون، سرمربی، مریم جهان نجاتی مربی، حسین عبدی، مدیر فنی تیم های ملی فوتبال بانوان برگزار کردند.

دروازبانان نیز به طور اختصاصی زیر نظر مژگان مدایم زاده و محمد حبیبی تمرین کردند. ملی‌پوشان کشورمان در ادامه روزهای 17 و 20 فروردین به ترتیب مقابل فلسطین و چین‌تایپه قرار می‌گیرند.

یک تیم از هر گروه به مرحله سوم راه پیدا می‌کنند تا با تیم‌های استرالیا، چین، کره شمالی، کره جنوبی و تایلند برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو به رقابت بپردازند.

گروه بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A: میانمار (میزبان)، هند، اندونزی، نپال

گره B: ویتنام، اردن، هنگ کنگ، ازبکستان (میزبان)

گروهC: چین تایپه، ایران، فیلیپین، فلسطین (قطر میزبان است)

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.