14

سفیر ایران در قطر با اعضای تیم ملی فوتبال بانوان دیدار کرد

  • کد خبر : 18389
  • 14 فروردین 1398 - 15:25
سفیر ایران در قطر با اعضای تیم ملی فوتبال بانوان دیدار کرد

در آستانه مسابقه تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک توکیو با فیلیپین سفیر ایران در قطر با اعضای تیم ملی فوتبال بانوان دیدار کرد .

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد علی سبحانی، سفیر ایران در قطر با حضور در هتل هالیدی این، محل اقامت تیم های شرکت کننده در مرحله دوم انتخابی مسابقات المپیک 2020 فوتبال بانوان با اعضای کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

اعضای کادر فنی به همراه بازیکنان گزارش کوتاهی از نحوه تمرینات خود جهت آماده سازی در مرحله دوم انتخابی مسابقات المپیک 2020 بانوان را به سفیر ایران در قطر ارائه کردند.

محمد علی سبحانی، سفیر ایران در قطر خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان گفت: باعث خوشحالی من است که در کنار شما هستم. بخاطر ماموریتهایی که داشتم تیم های ملی و باشگاهی فوتبال و غیر فوتبالی زیادی را ملاقات کرده و با آنها دیدار و گفتگوداشته ام. همچنین تیم ملی فوتبال المپیک آقایان چند وقت پیش در قطر حضور داشتند و در تورنمنتی به مصاف رقبای خود رفتند و در نهایت در بازیهای ورودی المپیک عملکرد موفقی را از خود به جای گذاشتند.

وی در ادامه گفت: نکته ای که امروز را برای من یک روز متفاوت کرد این بود که اولین بار است در جمع یک تیم ملی فوتبال بانوان قرار دارم و در کشور خارجی برای حضور در تورنمنت مهم المپیک تلاش می کنند تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.بسیار خوشحالم که در جمع شما هستم

سفیر ایران در قطر در ادامه افزود: معتقدم با حفظ همه شرایطی که داریم، قدرت این را داریم که بدون نگاه جنسیتی ، قهرمانی ها ، فداکاری ها، موفقیت های سطح بالا داشته باشیم. با توجه به فعالیت علمی که دارم، در سطح علمی در داخل کشور بالاترین افتخارات را بانوان ایرانی داشته اند و این امر یک موفقیت بسیار چشمگیری است و این نشان می دهد که مسیری که انتخاب کرده ایم درست بوده و درست حرکت می کنیم و موفق هستیم. چون نگاه جنسیتی نداشته و در بخش آقایان و بانوان به طور مساوی حرکت کرده و هر کدام از این قشر فعالیتهای مثبتی را پشت سر گذاشته و باعث افتخار ایران عزیز هستند و نشان می دهد که در دو صحنه موفق هستیم.

سبحانی ادامه داد: حضور شما عزیزان در مرحله دوم مقدماتی المپیک تبریک ویژه و بزرگ دارد و اینکه توانستید ثابت کنید در هر شرایطی می توانید حضوری جدی داشته و افتخار آفرین باشید، نشان از تلاش و پشتکار شما عزیزان است. از شما میخواهم همت والا داشته باشید و از این مرحله بسیار سخت بگذرید و گذشتن از این مسیر سخت کاری بزرگ است که امیدوارم شما عزیزان موفق آن را پشت سر بگذارید. از هیچ تلاشی برای به اهتزاز در آمدن پرچم ایران عزیز دریغ نکنید.

وی در پایان گفت: بار دیگر به شما تبریک می گویم و خواهش می کنم با تمام وجود بجنگید و افتخارات بیشتری را برای ایران اسلامی کسب کنید و پرچم با قدرت و با عظمت ایران را به اهتزاز در آورید. منتظر شنیدن خبرهای خوب و افتخار آفرینی شما عزیزان هستم و از خدا می خواهم که در این مسیر سخت شما را همراهی کند.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی المپیک توکیو امشب با فیلیپین دیدار می‌کند.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.