15

ایران صفر فیلیپین 2 | شکست غافلگیر کننده بانوان فوتبالیست ایران در نیمه مربیان

  • کد خبر : 18397
  • 14 فروردین 1398 - 23:45
ایران صفر فیلیپین 2 | شکست غافلگیر کننده بانوان فوتبالیست ایران در نیمه مربیان

تیم ملی فوتبال بانوان ایران اولین دیدار خود در مرحله دوم مقدماتی المپیک توکیو را با شکست پشت سر گذاشت. در نبرد ایران و فیلیپین در دوحه ایران در نیمه مربیان دو گل دریافت کرد و مغلوب شد.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، مرحله دوم فوتبال انتخابی المپیک توکیو در بخش زنان چهارشنبه شب ۱۴ فروردین در ۳ گروه آغاز شد که تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین تقابل خود با دو گل برابر فیلیپین شکست خورد.

این مسابقه از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران در دوحه برگزار شد که نیمه نخست دیدار ایران و فیلیپین با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. نیمه ای که ایران می توانست در آن به گل برسد اما تساوی سرنوشت نیمه اول بود.

در دقیقه ابتدایی بازی ملی پوشان ایران موقعیت تک به تک را از دست دادند. در دقیقه ۶ بازی شوت بازیکن فیلیپین از بالای دروازه ایران عبور کرد. در دقیقه ۹ این دیدار ضربه شوت زهرا قنبری با اختلاف کمی از بالای دروازه فیلیپین به بیرون رفت.

در اکثر دقایق بازی شاگردان آزمون حملات پی در پی را به سمت دروازه حریف وارد کردند اما توپی از درون دروازه‌ها عبور نکرد. در شروع نیمه دوم تیم ملی کشورمان در همان دقایق ابتدایی دو گل دریافت کرد. فیلیپینی ها گل اول را روی یک شوت روی پا و درون محوطه جریمه به ثمر رساندند و گل دوم آن ها نیز با کاری تیمی و ضربه ای در نهایت دقت به گوشه دروازه ایران به ثمر نشست.

ملی پوشان ایران در نیمه دوم چند موقعیت برای جبران گل‌های خورده داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا در نهایت در اولین گام بازنده باشند. لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان به همراه ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی، سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات و داود رفعتی با حضور در دوحه، این دیدار را از نزدیک نظاره کردند. همچنین حدود ۶۰ تماشاگر با حضور در ورزشگاه این دیدار را تماشا کردند. سفیر ایران در قطر هم در ورزشگاه حضور داشت.

ترکیب اولیه تیم ملی در این بازی: زهرا خواجوی (دروازه‌بان)، ملیکا متولی، فاطمه سهرابی، فاطمه امینه برازجانی، بهناز طاهرخانی، شقایق روزبهان، زهرا سربالی، مونا حمودی، سمانه چهکندی، زهرا قنبری (کاپیتان) و هاجر دباغی . تیم ملی ایران در دومین دیدار خود روز شنبه مقابل فلسطین قرار می‌گیرد.

نتایج دیگر مسابقات برگزار شده :

هند ۲ اندونزی صفر

میانمار ۳ نپال یک

ویتنام ۲ ازبکستان یک

اردن صفر هنگ‌کنگ صفر

تیم های اول گروه های سه گانه راهی مرحله سوم خواهند شد.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.