18

ایران قهرمان تنیس دختران زیر ۱۲ سال غرب آسیا شد

  • کد خبر : 18444
  • 15 فروردین 1398 - 17:10
ایران قهرمان تنیس دختران زیر ۱۲ سال غرب آسیا شد

با کامیابی مهرانه ظهوریان و هانا سلطانی در دیدار روز پایانی بخش تیمی برابر لبنان، ایران قهرمان تنیس دختران زیر ۱۲ سال غرب آسیا شد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، رقابت‌های تنیس قهرمانی زیر ۱۲ سال غرب آسیا به میزبانی بحرین برگزار شد و در پایان رقابت بخش تیمی این رقابت‌ها تیم ملی تنیس ایران قهرمان تنیس دختران زیر ۱۲ سال غرب آسیا شد و این قهرمانی را با برتری بر لبنانی‌ها در دور سوم و پایانی به دست آورد.

در دیدار تعیین کننده قهرمانی بین تیم‌های ایران و لبنان، تیم دوبل دختران ایران متشکل از مهرانه ظهوریان و هانا سلطانی برابر لبنان با نتیجه دو بر یک پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید. در این بازی ابتدا مهرانه ظهوریان با نتایج مشابه ۶ بر صفر حریف لبنانی را برد.

در مسابقه دوم هانا سلطانی برابر تنیسور لبنانی ۶ بر ۳ و ۶ بر یک نتیجه را واگذار کرد تا کار به بازی سوم و تعیین کننده بکشد. در این بازی تیم دو نفره مهرانه ظهوریان و هانا سلطانی تیم دوبل لبنان را شکست دادند تا ایران قهرمان بخش تیمی شود. گل نسا اکبری دیگر تنیسور ایران بود که برابر لبنان به میدان نرفت.

ایران پیش از غلبه بر لبنان توانسته بود ۳ بر صفر عمان را شکست دهد و در اولین دیدار نیز با همین نتیجه سوریه را شکست داد تا به ۳ پیروزی پی در پی قهرمان شود. فریبا سفید باف مربی تیم دختران ایران در مسابقات غرب آسیا در این رده سنی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.