16

تلاش نماینده مازندران برای تغییر وضعیت | سپیدار قائم شهر 2 بازیکن جدید جذب کرد

  • کد خبر : 18527
  • 16 فروردین 1398 - 15:36
تلاش نماینده مازندران برای تغییر وضعیت | سپیدار قائم شهر 2 بازیکن جدید جذب کرد

تیم فوتبال سپیدار قائم شهر در لیگ برتر فوتبال بانوان تیمی تازه وارد و بی تجربه است و نتایج قابل توجهی کسب نکرده با این حال تلاش نماینده مازندران برای تغییر وضعیت با جذب دو بازیکن جدید و برپایی منظم تمرینات ادامه دارد.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از مهر، تیم سپیدار قائمشهر در آخرین دیدار خود در چارچوب هفته سیزدهم این مسابقات روز جمعه ۲۴ اسفندماه در خانه با نتیجه یک برصفر تیم آذرخش تهران را شکست داد و با کسب نخستین پیروزی فصل خود از انتهای جدول رده بندی مسابقات فاصله گرفت.

شاگردان ” سارا آذری” در تیم سپیدار قائمشهر در روزهایی که لیگ برتر به علت حضور تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در کشور قطر، تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری پرقدرت در ادامه بازی‌های باقیمانده لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور در شهر قائمشهر آغاز کرده است.

سرمربی تیم سپیدار قائمشهر گفت: تمرینات تیم اکنون با حضور بازیکنان بومی استان شروع شده و از هفته آینده با حضور بازیکنان غیربومی، شکل تمرینات جدی تر و منظم تر پیگیری خواهد شد.

سارا آذری افزود: به خاطر تعطیلات و شرایط پیش آمده به علت سیل مازندران، تمرینات آماده سازی تیم سپیدار، نسبت به تیم‌های دیگر تقریباً دیرتر شروع شده، اما با این حال تلاش خواهیم کرد تیم را به شرایط آمادگی و مسابقاتی برساینم.

جذب دو بازیکن برای تقویت تیم

سرمربی تیم سپیدار قائمشهر، همچنین از جذب دو بازیکن جدید به این تیم خبر داد و گفت: “مریم بذر افشان” که سابقه‌ی بازی در تیم فوتبال سرخ پوشان گرگان رو داره و سال گذشته درلیگ فوتسال هم بازی کرده و در دفاع عملکرد خوبی دارد، به تیم اضافه شد.

آذری افزود: ” زینب اسماعیلی” مهاجم تیم ملی ۱۶ سال بانوان ایران و از بازیکنان های پایه و منتخب مازندران با علاقه زیاد به تیم سیپدار پیوست و امیدواریم که عملکرد خوب خودش در تیم ملی را نیز در بازی‌های لیگ برای ما به نمایش بگذارد. این بازیکنان از هفته آینده به تیم اضافه و درکنار دیگر بازیکنان تمرین خواهند کرد.

پیش بینی اردوی تدارکاتی بیرون از مازندران

سرمربی تیم سپیدار قائمشهر همچنین به برنامه آماده سازی ونیز برپایی اردو برای تیمش در خارج از مازندران خبر داد و گفت، البته به خاطر وقوع سیل پیش بینی نشده در گلستان، قصد داشتیم تا نخستین مرحله اردوی برون استانی را در روزهای تعطیلات نوروزی در استان گلستان برپا کنیم که با توجه به شرایط موجود و نامناسب بودن زمین‌های تمرین، امکان برپایی اردو در این استان منتفی و متأسفانه برنامه‌های از پیش هماهنگ شده نیز دچار اختلال شد.

وی در عین حال اضافه کرد، که در حال حاضر تمرینات در قائم شهر ادامه پیدا خواهد کرد تا در صورت فراهم شدن شرایط برپایی اردو در گلستان حضور پیدا کنیم که اگر فراهم نشد در شهرستان فیروزکوه اردوی تیم برپا خواهد شد.

نخستین بازی سال جدید در بوشهر

سرمربی تیم سپیدار قائمشهر به برگزاری نخستین بازی تیمش در چارچوب هفته چهاردهم این مسابقات برابر تیم پارس جنوبی بوشهر در روز ۱۵ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم سپیدار کسب نتایج دلخواه و صعود به رده‌های بالاتر جدول در نیم فصل دوم مسابقات است.

آذری در عین حال از مسئولان استانی ونیز شهرستان قائم شهر درخواست کرد، که تیم سپیدار را به عنوان نماینده استان در سطح اول فوتبال کشور ببینید و حمایت‌هایی که در شأن این تیم هست داشته باشند. تیم سپیدار قائم شهر تا پایان هفته سیزدهم این مسابقات با کسب ۴ امتیاز و تفاضل گل خورده کمتر در رده دهم جدول دوازده تیمی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور قرار دارد.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.