مبینا نژاد ؛ بی قرار برای بازگشت / قدردانی از محبت خانواده تکواندو | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
24

مبینا نژاد ؛ بی قرار برای بازگشت / قدردانی از محبت خانواده تکواندو

  • کد خبر : 1853
  • 19 اسفند 1396 - 17:49
مبینا نژاد ؛ بی قرار برای بازگشت / قدردانی از محبت خانواده تکواندو

مبینا نژاد ستاره نوجوان تکواندوی دختران ایران و قهرمان نوجوانان جهان در حالی که دوران نقاهت خود را سپری می کند اما برای بازگشت به شیاپ چانگ بی قرار است.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” ، در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه مارس مبینا نژاد دختر 16 ساله گیلانی در بدو ورود به رنکینگ بزرگسالان ، در صدر ایرانی های وزن خود قرار گرفته. او در وزن ۴۹- کیلو ، رده ۴۵ این وزن را به نام خود ثبت کرده و ناهید کیانی در رده ۴۹ قرار دارد.

مبینا در گفتگو با IWSPORTS در مورد آخرین وضعیت خود صحبت کرده است:

3 ماه تا زمان موعود

در حال حاضر در حال گذراندن دوره نقاهت و مشغول فیزیوتراپی هستم. روند درمان خوب پیش می رود و باید 6 ماه تمام دور از میدان باشم. 3 ماه تا پایان دوره نقاهت باقی مانده و متاسفانه مسابقات جهانی نوجوانان در فروردین ماه و فرصت کسب سهمیه المپیک نوجوانان را از دست می دهم.

با این حال امیدوارم ایران بتواند در مسابقات جهانی ، سهمیه کسب کند تا من هم در مسابقات انتخابی داخلی بتوانم برای حضور در المپیک نوجوانان شانس داشته باشم.

لحظه شماری

در حال حاضر در حال بدنسازی هستم و  برای بازگشت به میدان لحظه شماری می کنم. تکواندو بخشی از زندگی من است و از 4 سالگی با این رشته بزرگ شده ام و تا به امروز هرگز ، هیچ چیزی را به تکواندو ترجیح نداده ام و حتی از همان روزهای آغازین بعد از عمل هم در باشگاه حاضر می شدم.

حتی با دیدن مبارزات هم باشگاهی هایم نیز تصور می کردم که خودم در میدان در حال رقابت هستم و حالم بهتر می شد. حضورم در کنار استاد رستاد دنیایی از روحیه برای من بود و همیشه ، همین طور بوده است.

قدرشناسی خانواده تکواندو

در مدتی که آسیب دیده بودم همه به من لطف داشتند. عوامل فدراسیون تکواندو، استاد سروی نایب رئیس فدراسیون و همه مربیان تیم ملی از جمله استاد صفرپور ، استاد کمرانی و همین طور استاد رستاد نهایت لطفشان را به من نثار کردند.

این قدرشناسی برای من اهمیت زیادی دارد و امیدوارم در آینده پاسخ این قدرشناسی را به خوبی بدهم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.