پایان لیگ برتر فوتبال زنان ؛ شهرداری بم غریبانه قهرمان و 5 ستاره شد | IWSPORTS | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

پایان لیگ برتر فوتبال زنان ؛ شهرداری بم 5 ستاره شد

  • کد خبر : 1862
  • 21 اسفند 1396 - 14:28
پایان لیگ برتر فوتبال زنان ؛ شهرداری بم 5 ستاره شد

لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز قهرمان خود را شناخت و تیم شهرد اری بم با توجه به غیبت ذوب آهن در دیدار برابر این تیم ، قهرمانی خود را مسجل کرد البته در شرایطی غریبانه و در ورزشگاهی که به دلیل برگزار نشدن مسابقه بی تماشاگر ماند.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز سه شنبه 21 اسفند به انجام رسید و شهرداری بم ، قهرمان لیگ شد.

شهرداری بم 3 ذوب آهن اصفهان ؛ غیب ذوب آهن و جشن غریبانه

در مهم ترین بازی امروز قرار بود تیم های شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فجر بم با هم روبرو شوند که ذوب آهن در این بازی غیبت کرد تا مطابق قانون 3 بر صفر بازنده شود و همین نتیجه به معنای قهرمانی شهرداری بم است.

باشگاه شهرداری بم تمهیداتی برای حضور بانوان هوادار در این بازی در ورزشگاه فجر در نظر گرفته بود اما غیبت ذوب آهن سبب شد ، مسابقه قهرمانی بمی ها در ورزشگاه خالی از تماشاگر و در شرایطی غریبانه انجام شود.

سکوت ورزشگاه شهرداری بم با قهرمانی این تیم در لیگ برتر در تناقض بود و جامی نیز از سوی سازمان لیگ به بم آورده نشده بود. شهرداری بم با این قهرمانی برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان ایران و در لیگ برتر 5 ستاره شد.

تیم تحت هدایت مرضیه جعفری برای این قهرمانی شایستگی لازم را داشت و اگر 2 تیم قعر جدولی خیبر خرم آباد و آذرخش تهران در بازی برابر این تیم در بم غیبت نمی کردند آمار تفاضل گل این تیم بالاتر هم می رفت. آن ها همچنین بهترین خط دفاعی لیگ را داشتند و زهرا قنبری مهاجم تهرانی این تیم هم خانم گل شد.

منتخب فارس 3 شهرداری سیرجان 4 ؛ نجات در آخرین ثانیه ها

تیم شهرداری سیرجان دیگر مدعی قهرمانی در ورزشگاه دستغیب شیراز برابر منتخب فارس قرار گرفت که این بازی دیدنی و البته پر حاشیه در شرایطی که با نمایش خوب شیرازی ها تا آخرین لحظات 3 بر 3 مساوی پیش می رفت با گلی دیرهنگام 4 بر 3 به سود شهرداری سیرجان به پایان رسید.

شهرداری سیرجان در شرایطی می توانست قهرمان شود که منتخب فارس را با اختلاف گل شکست دهد و در آن سو منتظر شکست شهرداری بم برابر ذوب آهن بماند که احتمال آن نیز بسیار پایین بود و پیروزی یک گله در شیراز برای سیرجان و عدم حضور ذوب آهن ، حکم به نایب قهرمانی شهرداری سیرجان داد.

در این بازی که توقف در جریان مسابقه و اعتراض به داوری ، اتفاق شاخص مسابقه بود تیم منتخب فارس با ترکیبی جوان نمایش خوبی برابر مدعی قهرمانی داشت البته شهرداری سیرجان از این برد شیرین راضی بود و شادی بازیکنان این تیم در پایان مسابقه بابت کسب نایب قهرمانی گواهی بر این مدعاست.

سیرجانی ها حسرت امتیازاتی را می خورند که برای رقیب هم استانی خود ، شهرداری بم در راه قهرمانی از دست دادند. آن ها در دیدار رفت ال کرمانیکو در بم شکست سنگینی برابر شهرداری بم متحمل شدند و در بازی برگشت در سیرجان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.

همیاری صفر راه یاب ملل سنندج صفر ؛ یک امتیاز کافی بود

راه یاب ملل سنندج تیم سوم جدول در ارومیه برابر همیاری آذربایجان غربی به تساوی بدون گل رسید و همین تساوی برای تثبیت مقام سومی این تیم در لیگ برتر کافی بود.

همیاری در بازی قبلی خود در برابر شهرداری سیرجان حاضر نشده بود اما در این بازی خانگی به میدان رفت و توانست یک امتیاز از تیم سرسخت راه یاب ملل بگیرد. نتیجه ای که برای راه یاب مللی و قرار گرفتن این تیم در رده سوم کفایت می کرد.

کردستانی که 2 هفته قبل با شکست در بم شانس قهرمانی خود را از دست دادند با کسب 4 امتیاز از 2 بازی اخیر تیم سوم لیگ شدند و به نظر می رسد سبز و مشکی های سنندج باید از حضور در جمع 3 تیم بالای جدول خوشحال باشند.

راه یاب ملل سنندج در مقطعی از فصل مدعی قهرمانی بود اما از دست دادن چند امتیاز مهم از جمله شکست ناباورانه در خانه برابر ذوب آهن اصفهان این تیم را از قهرمانی دور کرد.

سپاهان 3 خیبر خرم آباد صفر ؛ باز هم هاجر دباغی

در اصفهان ، سپاهان در آخرین بازی فصل خود در زمین صفاییه به دیدار تیم قعرنشین خیبر خرم آباد رفت و 3 بر صفر این تیم را شکست داد تا با رتبه چهارمی لیگ برتر را به پایان برساند.

در این بازی شقایق روزبهان گل اول را برای طلایی های اصفهان به ثمر رساند و سپس نوبت به هاجر دباغی مهاجم جوان و آماده هفته های پایانی لیگ رسید که با 2 گل ، پایانی با شکوه در این فصل داشته باشد.

گرچه سپاهان 3 امتیاز بازی آخر را به دست آورد اما در سپاهان کسی از این فصل راضی نیست. آن ها در فصلی که با اعتراضات دامنه داور به داوری ، مصدومیت بدموقع فروغ موری و امتیازات از دست رفته بی مورد دست و پنجه نرم کردند در جدال برای قهرمانی ، زورشان به تیم های مدعی دیگر نرسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.