15

پایان لیگ برتر تکواندو ؛ لوازم خانگی کن جام قهرمانی را بالای سر برد

  • کد خبر : 1872
  • 20 اسفند 1396 - 15:57
پایان لیگ برتر تکواندو ؛ لوازم خانگی کن جام قهرمانی را بالای سر برد

مبارزات هفته یازدهم، دوازدهم و سیزدهم (پایانی) از دور برگشت سیزدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان زنان “یادواره شهدای هسته‌ای کشور” امروز (یکشنبه -20 اسفندماه) در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS به نقل از فدراسیون تکواندو ، دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر تکواندوی زنان کشور موسوم به «جام کوثر» برگزار شد و چههر قهرمان این فصل مشخص شد و جام قهرمانی به کن اختصاص یافت.

از میان دو تیم بیمه رازی و لوازم خانگی کن که هر دو از مدعیان ایستادن بر سکوی قهرمانی بودند؛ در نهایت این لوازم خانگی کن بود که با تفاضل امتیاز 16+ (برد و باخت تیمی) قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد، هوگوپوشان بیمه رازی در نهایت شایستگی بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و دانشگاه الزهرا (س) سوم شد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های هیات تکواندو شهرستان کرج، بیمه رازی، دانشگاه الزهرا (س)، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق، هیات تکواندو ورامین، هیات تکواندو خراسان‌رضوی، هیات تکواندو خوزستان، هیات تکواندو گیلان، ققنوس جویبار، هیات تکواندو مرکزی، آینده سازان لوازم خانگی کن و آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق حضور داشتند.

تیم لوازم خانگی کن برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها،24 برد، یک تساوی و یک باخت بدست آورد و با 73 امتیاز و تفاضل 180 جام قهرمانی را بالای سر برد؛ تیم بیمه رازی با 24 برد، یک تساوی، یک باخت و 73 امتیاز و تفاضل 164 عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

دانشگاه الزهرا (س) نیز که برای نخستین بار حضور در لیگ را تجربه می‌کرد با 20 برد، یک تساوی، 5 باخت، 61 امتیاز و تفاضل 87 بر سکوی سومی ایستاد و آینده سازان لوازم خانگی کن نیز با 19 برد، 4 تساوی، 3 باخت، 61 امتیاز و تفاضل 77 به عنوان چهارمی رسید.

تیم‌های هیات تکواندو استان گیلان، هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق، هیات تکواندو جنوب‌شرق، ققنوس جویبار، هیات تکواندو استان مرکزی، هیات تکواندو ورامین، هیات تکواندو خراسان‌رضوی، لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندو شهرستان کرج و هیات تکواندو استان خوزستان به ترتیب در جایگاه پنجم تا چهاردهم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.