14

تیم ملی تکواندو در راه منچستر | به نام پرچم، شمشمیرها در غلاف

  • کد خبر : 18861
  • 19 فروردین 1398 - 18:46
تیم ملی تکواندو در راه منچستر | به نام پرچم، شمشمیرها در غلاف

فهرست نهایی تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در منچستر اعلام شد. ایران در این مسابقات ۶ تکواندوکار دارد. اکرم خدا بنده چهره باتجربه تیم است و سایرین جوان هستند و آینده دار. مهم‌ترین نکته اما این است: شمشمیرها در غلاف.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پس از اردوی مشترک در صربستان اکنون فهرست تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در مسابقات جهانی منچستر مشخص شده است. بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.  کادر فنی تیم ملی، در ماه‌های اخیر بارها مورد آماج حملات قرار گرفته است. شمشیرها اما فعلاً به غلاف می‌روند تا تیم ملی آرامش پیدا کند.

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی با اتهامات زیادی روبرو بوده است و ممکن است به زودی به همه شبهات پاسخ دهد. اتفاقی که پاسخگویی به آنها به تیم ملی کمک می‌کند اما در هر صورت آرامش تیم ملی اجتناب ناپذیر است. درست در همین روزهاست که تیم ملی (نه تیم کمرانی و یا هر کس دیگر) دوست و دشمنانش را می‌شناسد.

با وجود همه زمزمه‌ها، تیم ملی منتقدان زیادی که آشکارا شهامت ابراز انتقاد و دلایل منطقی و محکمه پسند داشته باشند ندارد. جز گروهی از منتقدین شجاع و محترم، بسیاری از منتقدان، شیرهای فضای بی در و پیکر اینستاگرام اند و تهی از شجاعت ارائه سند محکمه پسند.

با این حال، پاسخگویی به کوچک‌ترین شبهات نیز ضروری و نقش فدراسیون تکواندو و کادر فنی تیم ملی برای تلطیف فضا انکار نشدنی است. جامعه تکواندو حق دارد بپرسد، توضیح بخواهد و طلب دلیل و برهان کند و تیم ملی ملزم به پاسخگویی در هر شرایطی است.

در آستانه مسابقات قهرمانی جهان، پایین کشیدن فیتیله انتقادات و احترام به پرچم به تک تک دختران ما کمک می‌کند تا با ذهن آرام تری عازم نبرد شوند. آنها نیاز دارند تک تک ما را پشت خود ببینند و هر واژه، می‌تواند شکننده باشد. ما همیشه پشتیبان پرچم ایم و نه خار چشم خودی ها.

اسامی نفرات اعزامی به منچستر

وزن اول (۴۶- کیلوگرم): مهلا مومن‌زاده

وزن دوم (۴۹- کیلوگرم): ناهید کیانی

وزن چهارم (۵۷- کیلوگرم): پریسا جوادی

وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم): یلدا ولی‌نژاد

وزن ششم (۶۷- کیلوگرم): کیمیا همتی

وزن هفتم (۷۳- کیلوگرم): اکرم خدابنده

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.