18

برنامه حضور دختران جودوکار ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

  • کد خبر : 18985
  • 21 فروردین 1398 - 16:22
برنامه حضور دختران جودوکار ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

برنامه حضور دختران جودوکار ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. نرگس اسدزاده، مریم بربط و فاطمه برمکی جودوکاران ایران در امارات روی تاتامی می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از مهر، برنامه حضور دختران جودوکار ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد و این دوره از مسابقات ۳۰ فروردین ماه تا سوم اردیبهشت برگزار می شود.

این پیکارهابا حضور ۲۹۳ جودوکار از ۳۹ کشور به میزبانی امارات در سالن «شیخ الزاید» فجیره برگزار خواهد شد. براساس برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جودو آسیا ثبت نام تیم‌ها پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح در هتل کونکورد و از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۰ فروردین ماه نیز در همین هتل مراسم قرعه کشی انجام می‌شود.

شنبه ۳۱ فروردین ماه در روز نخست مسابقات جودوکاران اوزان ۴۸-، ۴۲- و ۵۷- کیلوگرم زنان، ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم مردان به روی تاتامی می‌روند. در بخش زنان تیم کشورمان نماینده‌ای ندارد.

یکشنبه اول اردیبهشت ماه رقابتهای اوزان ۶۳- و ۷۰- کیلوگرم زنان، ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که از تیم کشورمان نرگس اسدزاد و مریم بربط، رقابتهای خود را انجام می‌دهند.

دوشنبه دوم اردیبهشت ماه نیز مبارزات اوزان ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم زنان، ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد که فاطمه برمکی، به روی تاتامی می‌رود. سه شنبه سوم اردیبهشت ماه نیز مسابقات در بخش تیمی انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.