15

دومین مرحله جام جهانی سنگ نوردی | دختران ایران به نیمه نهایی نرسیدند

  • کد خبر : 19156
  • 25 فروردین 1398 - 13:38
دومین مرحله جام جهانی سنگ نوردی | دختران ایران به نیمه نهایی نرسیدند

در دومین مرحله جام جهانی سنگ نوردی که در مسکو برگزار می شود دختران ایران به نیمه نهایی نرسیدند. بانوان سنگ نورد در مواد بولدرینگ و سرعت از حضور در نیمه نهایی محروم ماندند که البته قابل پیش بینی بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، در ادامه رقابت‌های جام جهانی سنگنوردی ورزشکاران ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند. به نظر می رسد حضور در این مسابقات تجربه ای باارزش برای دخترها بوده است به ویژه چهره جوانی چون محیا دارابیان.

در ماده بولدرینگ دومین مرحله جام جهانی سنگ نوردی ، دختران ملی پوش از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند. الناز رکابی در مسابقات این بخش در جایگاه ۲۳، محیا دارابیان سنگ نورد جوان و آینده دار ایران در جایگاه ۵۳ و نسیم بیارجمندی در رده ۷۷ ایستادند.

در ماده سرعت، دختران ایران نتوانستند به نیمه نهایی برسند. محیا دارابیان جوان بیست و نهم شد. اعظم کرمی در رده ۳۲ ایستاد. کبری لک زایی فر چهل و چهارم شد و الناز رکابی در رده ۴۵ قرار گرفت.

به عنوان چهره هایی که پرچمدار سنگ نوردی ایران هستند، تلاش آن ها برای ارتقای کیفی و رتبه قابل توجه است. در شرایطی که حضور در رویدادهای بین المللی دشوارتر از همیشه است ثابت قدم بودن دختران سنگ نورد ایران به خودی خود ستایش برانگیز است.

دومین مرحله جامهای جهانی سنگ نوردی بولدرینگ و نخستین مرحله مسابقات سرعت طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ آوریل در مسکو پایتخت روسیه می‌شود و در این دوره ۴۵۵ ورزشکار از ۳۹ کشور از جمله ورزشکاران کشورمان حضور یافته‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.