14

بسکتبال غرب آسیا | یک پیروزی و یک شکست برای بهمن ؛ تیمی بی بهره از تفکر رسانه‌ای

  • کد خبر : 19323
  • 27 فروردین 1398 - 10:11
بسکتبال غرب آسیا | یک پیروزی و یک شکست برای بهمن ؛ تیمی بی بهره از تفکر رسانه‌ای

تیم بسکتبال گروه بهمن که بی سر و صدا و در میان سکوت خبری محض به مسابقات بسکتبال زنان غرب آسیا رفته است تا پایان روز دوم این پیکارها یک پیروزی و یک شکست کسب کرده است. گروه بهمن که از نظر رسانه‌ای دچار خلا عمیقی است نتوانسته از حضورش در این رقابت‌ها بهره وری کافی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، تیم بسکتبال گروه بهمن این روزها در رقابت‌های بسکتبال زنان غرب آسیا در امان اردن حضور دارد. این تیم که امسال در مسابقات لیگ داخلی به مقام سوم رسید پس از اینکه نامی نو اصفهان و دانشگاه آزاد تمایلی برای حضور در مسابقات غرب آسیا نشان ندادند توانست شرایط لازم برای حضور در مسابقات غرب آسیا را فراهم کند.

فریناز طائرپور برای حضور در مسابقات غرب آسیا تیمی منتخب را آماده کرد. آنها در اولین مسابقه برابر هامنت من لبنان ۶۳ بر ۸۰ بازنده شدند اما در بازی دوم الثوره سوریه را ۶۹ بر ۶۱ شکست دادند. این نتایج در میان سکوت خبری رخ داد.

بر خلاف برخی از باشگاه‌های فعال بسکتبال بانوان، گروه بهمن نتوانسته از فضای رسانه‌ای ورزش ایران به نحو احسن استفاده کند. در حالی که حضور تیمی از ایران در یک رویداد بین المللی ورزشی زنان با حمایت بخش خصوصی فضای مناسبی برای اطلاع رسانی و بهره وری تبلیغاتی داشت اما گروه بهمن در این زمینه فاقد توانایی لازم است.

با نگاهی به مدل فعالیت‌های رسانه‌ای گروه بهمن در لیگ ۹۷ و نیز لیگ‌های گذشته مشخص می‌شود نه تصمیم گیرندگان گروه بهمن به دنبال توسعه رسانه‌ای فعالیت‌های بسکتبالی خود هستند و نه در این باشگاه عزمی برای این منظور به چشم می‌خورد. این فرآیند به معنای از دست دادن فرصت برای برندسازی ورزشی در گروه بهمن است. به جرئت می‌توان گفت باشگاه هیرو که در لیگ ۹۷ اولین حضور خود در لیگ را تجربه کرد در بعد رسانه‌ای از تیمی که سال‌ها با نام بهمن در سطح اول بسکتبال زنان ایران حضور دارد و تیمی همیشه مدعی است، فعالیت تبلیغاتی جدی تری داشته است.

در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی امروز مکانی برای از کاه، کوه درست کردن است و می‌تواند نام یک ورزشکار یا یک تیم را پر آوازه کند – رجوع کنید به موضوع صدف خادم بوکسور ایرانی در فرانسه – گروه بهمن و باشگاه‌هایی نظیر این تیم که برای ورزش هزینه می‌کنند به دلیل فقدان تفکر رسانه‌ای یا مشاوره مناسب این موقعیت درخشان را از دست می‌دهند.

سومین مسابقه تیم گروه بهمن برابر ارتدوکس اردن برگزار می‌شود و این تیم در چهارمین و آخرین مسابقه خود با فحیص اردن دیدار می‌کند.سعیده علی، سارا اعتماد، کیمیا یزدیان طهرانی، دلارام وکیلی، مریم ایزدبین، سارا حسنینی، معصومه اسماعیل زاده، عسل پورحیدری، شادی عبدالوند، مژگان خدادادی، شادی دارستانی، گلشید امیدیان بازیکنان تیم گروه بهمن هستند که با سرمربیگری فریناز طائرپور و سرپرستی راضیه شمس در این مسابقات حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.