21

برپایی اردوی تیم ملی والیبال بانوان در ژاپن به شرط تامین بودجه

  • کد خبر : 19326
  • 27 فروردین 1398 - 9:38
برپایی اردوی تیم ملی والیبال بانوان در ژاپن به شرط تامین بودجه

فدراسیون والیبال به دنبال برپایی اردوی تیم ملی والیبال بانوان در ژاپن است اما برگزاری یا جزئیات کیفی این اردو به تامین اعتبار اردو بستگی دارد. ایران در حال آمادگی برای رقابت در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، برگزاری اردوی آماده سازی برون مرزی برای تیم ملی والیبال بانوان یکی از دغدغه‌های این روزهای فدراسیون والیبال است. گرچه فدراسیون والیبال درگیر لیگ ملت‌های والیبال است اما برنامه‌های تیم ملی زنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دنبال می‌کند.

ایران در مسابقات والیبال زنان قهرمانی آسیا اواخر مرداد در خاک کره به میدان می‌رود و در دور گروهی علاوه بر میزبان باید با سنگاپور نیز دیدار کند و صعود ایران از دور گروهی قابل پیش بینی است با این حال جواد مهرگان، نفر اول نیمکت تیم ملی مامور شده است پس از کسب نتایج خیره کننده در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در تابستان ۹۷، این بار در مسابقات قهرمانی آسیا نشان دهد که نتایج ۹۷ اتفاقی نبوده است.

در این مسیر، روند آماده سازی تیم ملی اهمیت ویژه ای دارد و فدراسیون والیبال تلاش می‌کند با وجود فشارهای مالی شدید بتواند تیم ملی را به یک اردوی مفید و نه صرفاً هزینه بر و زمان پر کن بفرستد. با این وجود همچنان پول و هزینه‌های اردو اولین نقش را در تصمیم گیر‌ی های فدراسیون والیبال ایفا می‌کند.

فدراسیون والیبال با فدراسیون والیبال ژاپن مکاتبه کرده تا بتواند یک اردوی تمرینی در این کشور برپا کند و در این کشور چند بازی تدارکاتی نیز در دستور کار دارد با این حال مخارج اردوی ژاپن باید ارزیابی شود و اگر پرداخت آن برای ایران مقدور باشد این اردو نهایی خواهد شد. به عبارت دیگر اردوی تیم ملی والیبال بانوان در ژاپن با داشته های مالی ارتباط مستقیم دارد.

برنامه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا این است که در بدترین حالت بتواند خود را به جمع ۸ تیم برتر تورنمنت برساند تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ حضور پیدا کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.