18
پایان بی حرف و حدیث لیگ برتر فوتبال بانوان

قهرمانی رسمی شهرداری بم با برتری بر سایه ذوب آهن

  • کد خبر : 1957
  • 22 اسفند 1396 - 14:21
قهرمانی رسمی شهرداری بم با برتری بر سایه ذوب آهن
پرونده لیگ برتر فوتبال زنان ایران به طور رسمی بسته شد و تیم فوتبال شهرداری بم با پیروزی بر ذوب آهن قهرمانی خود را تثبیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”  ، لیگ برتر فوتبال زنان ایران در سال 96 امروز سه شنبه 22 اسفند به پایان رسید و شهرداری بم قهرمان آن شد.

شهرداری بم در یک بازی بی دردسر در برابر تیمی بی شباهت به ذوب آهن اما با نام ذوب آهن 6 بر صفر پیروز شد و با فاصله 3 امتیازی نسبت به شهرداری سیرجان قهرمانی را جشن گرفت.

شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان قرار بود روز دوشنبه در ورزشگاه فجر بم با هم دیدار کنند اما ذوب آهن در این بازی غیبت کرد. سازمان لیگ نیز ذوب آهن را تحت فشار گذاشت که به دلیل تاثیرگذاری بازی در نتیجه خود را به بم برساند و با شهرداری بم بازی کند.

نتیجه این فرآیند این بود که ذوب آهن با تیمی دست و پا شکسته و با انبوهی از بازیکنان مصدوم و غایب ، راهی سفری طولانی و زمینی به بم شد.

این تیم، تنها ساعتی پیش از آغاز مسابقه به بم برسید و در این شرایط غیر استاندارد ، مشخص بود که ذوب آهن توان مقابله با شهرداری بم ، صدرنشین لیگ را ندارد.

ذوب آهن بازی را فاجعه بار آغاز کرد. آن ها طی 5 دقیقه 2 گل دریافت کردند. در هم گسیختگی دفاعی ذوب آهن در آغاز مسابقه و فقدان تمرکز کار ذوب آهن را در همان ابتدای راه تمام کرد.

مونا حمودی 2 گل زد و بهناز طاهر خانی هم 2 گل دیگر به ثمر رساند تا ذوب آهن فقط در یک نیمه 4 گل دریافت کرده باشد.

در شرایطی که جریان بازی برای ذوب آهن ناامید کننده پیش می رفت و شهرداری بم حتی در روز بدون زهرا قنبری سوار بر بازی بود ، تمهیدات مژگان مدائم زاده در نیمه دوم فشار را بر روی ذوب آهن کاهش داد و دفاع بسته ذوب آهن راه را بر موقعیت سازی پر شمار شهرداری بم بست.

با این حال در نیمه دوم روی اشتباه اسف بار زهره کودایی دروازه بان ذوب آهن سارا قمی گل پنجم را زد و سمانه چهکندی مهاجم مشهدی شهرداری بم هم با یک حرکت انفرادی گل ششم را به ثمر رساند تا قاطعیت پیروزی سرخ پوشان شهرداری بم باز هم بیشتر شود.

بازیکنان شهرداری بم در پایان مسابقه و قهرمانی تیمشان به شادی پرداختند. سعید فتاحی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ و گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات بانوان این سازمان در ورزشگاه فجر بم حضور یافتند.

اعضای شورای شهر بم و رئیس هیئت فوتبال شهرستان بم نیز پیش از آغاز مسابقه با حضور در ورزشگاه با مربی و تنی چند از بازیکنان تیم شهرداری بم گفتگو کردند.

بدین ترتیب با قهرمانی شهرداری بم ، نایب قهرمانی شهرداری سیرجان و سومی راه یاب ملل سنندج پرونده لیگ بسته شد.

شهرداری بم مزد ثبات خود در خلال لیگ را گرفت و تیم یکدست مرضیه جعفری با همدلی و هماهنگی بر اریکه قدرت تکیه زد. آن ها برای پنجمین بار قهرمان ایران شدند و نام شهر بم ، این شهر مظلوم اما دوست داشتنی را پر آوازه کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تبریک بابت قهرمانی و به امید موفقیت های بیشتر برای تیم محبوب شهرداری بم
    تشکر برای پوشش اخبار فوتبال بانوان و اینکه جام قهرمانی تو عکسا مشخص نیست.جام اهدا شد؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.