15

جواد مهرگان و تیم ملی والیبال بانوان ؛ تیمی در مسیر جاه طلبی و رویا پردازی

  • کد خبر : 19693
  • 31 فروردین 1398 - 14:45
جواد مهرگان و تیم ملی والیبال بانوان ؛ تیمی در مسیر جاه طلبی و رویا پردازی

جواد مهرگان و تیم ملی والیبال بانوان روزهای امیدوار کننده ای را در کنار هم سپری می کنند. ایران در والیبال بانوان به تیمی در مسیر جاه طلبی و رویا پردازی تبدیل می شود. این هدف مهرگان در راه مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از فارس؛ جواد مهرگان درباره تمرینات تیم ملی اظهار داشت: در این سه اردو که برگزار شد بازیکنان زیادی از تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید به تیم ملی دعوت شدند، دور جدید تمرینات از یکشنبه آغاز می‌شود که در این اردو هم ریزش داریم تا بتوانیم ۱۹، ۲۰ بازیکن را به عنوان نفرات اصلی نگه داریم.

وی درباره هم‌گروهی با کره جنوبی و سنگاپور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: بعد از صعود از مرحله مقدماتی در صورتی که فرمت مسابقات تغییر نکند در مرحله بعد با چین‌تایپه و تایلند همگروه خواهیم شد باید ساختار تمرینات را با مدل این تیم‌ها هماهنگ کنیم. چین و استرالیا سبک خاص خودشان را دارند اما تیم‌هایی مثل ژاپن، کره، چین‌تایپه و تایلند سبکی مانند هم دارند. به همین دلیل باید از همین الان مدل تمرینات را با بازی این تیم‌ها سازماندهی کنیم.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان درباره اینکه با صعود به جمع ۸ تیم می‌توانیم در تورنمنت کسب سهمیه المپیک توکیو شرکت کنیم، تصریح کرد: ما مرحله به مرحله جلو می‌رویم، تمرکز این است که بهترین نتیجه را کسب کنیم. اگر قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در یکی دو تورنمنت خوب هم شرکت کنیم، می‌توانیم در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خیره‌کننده بگیریم و در مسابقات انتخابی المپیک هم شرکت کنیم اما اینکه در آنجا چه اتفاقی می‌افتد این تمرکز ما نیست.

مهرگان افزود: بازیکنان ایران همه در اوج پختگی و تجربه هستند که امسال می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند، من با رتبه کاری ندارم همیشه رتبه‌هایی مانند پنجم، ششم و هفتمی کسب کرده‌ایم اما این‌ها مهم نیست باید به چیزهای بزرگ‌تر فکر کنیم و دنبال تبدیل رویا به واقعیت باشیم.

وی درباره اینکه لژیونرها از چه زمانی به ترکیب تیم ملی اضافه می‌شوند، عنوان کرد: آنها ا اردوی قبل اضافه شدند و شرایط خوبی دارند، بازیکنان داخلی هم شرایطشان بسیار خوب است و ما پیشرفت مداوم داریم همه این موارد امیدوارکننده است.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان درباره برگزاری اردوی تدارکاتی در ژاپن یا کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به تیم‌هایی که همگروه هستیم و با توجه به اختلاف ساعت کره با ایران برنامه این است که بازیکنان در این شرایط جغرافیایی و آب و هوایی تست شوند و ببینیم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد. اگر شرایط اقتصادی اجازه دهد ما بتوانیم به اردوی تدارکاتی برویم و بازی تدارکاتی داشته باشیم، این‌ها به آماده‌سازی تیم کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.